tisdag 11 december 2007

Roder och änglar


Idag kommer ytterligare ett kort inlägg, datorn har tjorvat under kvällen men nu ska den nog kunna köra på för fullt igen. Äntliiiigen! ;)

Ovan så ser ni kanske om ni kisar, har glasögon eller helt enkelt bra syn, att mina makaroniänglar har fått komma upp i den frostiga julkvisten. (Om inte annat ska den nog gå att förstora om du dubbelklickar på den)
Hör ni också änglasången? "la la la la..."




Var ju tvungen att julpynta mitt roder i hallen med smällkaramell och spetsstrut.
Älgen fick såklart också vara med på bilden, när han bönade så snällt. Tror nästan han har blivit en riktig linslus... ;)

Imorgon blir det "julbord" med jobbet.

Kram S.

12 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Julemys i var vrå!!!! Kram!

Anonym sa...

Älgen är ju bara såååååå söt.
Matildam hälsade och sa mest prrrtdadaa bappamammappa men det betyder har jag förstått att hon hänger gärna med till Norrland men vill gärna ha en rundtur i Stockholm.
Kom inte iväg igår men det blir ett nytt försök nästa onsdag så jag får allt hålla er på sträckbänken.
Makaronjulänglarna var ju så fina så.
Ha en fin onsdag!
Kram Bodil.

En inredoholic sa...

Superfint!!

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Nu tog jag mig en nostalgitripp! Såna makaroniänglar tillverkade jag när 12-åringen var bebis, satt på Öppna förskolan och pysslade så käckt :) Dom e söta!

Älgen vill gärna flytta hem till mig och det får den så gärna :)

Ha det najs på julbordet med jobbet :)

Kramar.

Stina sa...

Vad fina saker du har fislisa.:-D Du kan skriva till mig så ska jag ge dig en sida.Puss

Stina sa...

Puss

Änglahem sa...

Mysigt med makaroniänglar, så söta så!

Älgen är för mysig!, får vi se ännu mer av honom tro?! Bambi var ju superfin!

Kram, Ulrika

Anonym sa...

Jag skickar lite snö för vi har massor och ska få mer.....
Vi är 6 timmar efter er i tid. Rätt kul faktiskt att på nyår ringa till Sverige när klockan slagit tolv för er och då är hon bara 6 på kvällen hos oss.
Ha en bra Lucia dag!
Kram Bodil.

NICOLINAS BONING sa...

Nää..jag hör inte änglakören...fniss...det är nog bäst om du hjälper dom med den kanske;-)
Älgen är sååå söt och charmig så det är förståeligt att han får vara med på bilderna.
Kramar/Birgitta
Psst...Det är så julmysigt hemma hos dig:-)

Dorthe ♥ sa...

Dina änglar är såå fina!!!

Kram
Dorthe

Eva Agnes sa...

Jättefint blev det med både änglarna och rodret. Stiligt som bara den med ett vitt roder.
Kramar Eva Agnes

Hannis sa...

Rodret var ju jätte fint!
Änglarna är söta även om jag inte hör någon änglakör=))Har nog dålig hörsel=))
Kram Hannis