måndag 24 december 2007

God Jul

Några av de klappar som jag ska ge bort. Som ni märker gillar jag den gammeldagsa stilen med lacksigill.

Så var den efterlängtade dagen här- julafton! Nu har Kalle Anka och maten hunnits med och lite julklappar, vill ju spara lite ;) Men kan avslöja att jag fått en ny kamera!!! Tur för mig då jag inte äger en egen, ska bli spännande och se hur korten blir.

Har ni några speciella traditoner ni brukar göra på julafton? Själv firar vi alltid lugnt med familjen men besöker först mormor samt åker ut och tänder ljus på gravarna för de som inte längre finns kvar bland oss.



Vår gamla plastgran som är klassiskt pyntad. Många av pynten kommer från tidigare julklappar som jag dekorerat



Smällkarameller






I de beiga papperspåsarna la jag de inslagna dofttvålarna och de egengjorda tändsticksaskarna med bilder på familjen.


Håller nästan på att tappa rösten nu p g a förkylningen men som tur är kommunicerar vi ju genom datorn. =)


Önskar Er Alla en riktigt God Jul med era nära och kär!


Många julkramar/ S.

7 kommentarer:

Designe sa...

Oj, va mycket fint du visar! Superfina paket och vilken fin bild med paketen, gammeldags smällkarameller, söta små paket och tändsticksaskar! Hoppas du haft en fin kväll trots förkylning! Vi "ses"! Ha en fortsatt God Jul! Kram :)

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Oj vad fint! låter som om din julafton varit super. Hoppas resterande dagar blir lika fina. Stor kram Lisa

Lily of the valley sa...

Så mycket fint du visar, gillar dina små söta tändsticksaskar jättemycket. Va kul att du fått en kamera.
Ha en fortsatt bra jul :)
Kram Lily

Nya och gamla ting sa...

Vilka mysiga bilder. Ja jag såg också att hemsidan är borta:-(

Solsjö - Under en vind sa...

Det ser verkligen härligt gammeldags och julmysigt ut hos dig!!! Önskar dig en god fortsättning! Kram!

Unknown sa...

Åh tack detsamma! Det var jätte mysigt i går,massor av vackra klappar och trevligt sällskap!Hoppas att ni också hade det mysigt! Ha en härlig fortsättning! Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Nostalgia sa...

Ønsker deg og dine en riktig GOD JUL!
klem