fredag 30 november 2007

Hjärtevän

Så har det hunnit bli fredag igen! Jag har ju redan hunnit vara ledig några dagar- skönt! Så idag har det blivit omplantering av blommor, städning och lite adventsdekorerande. Så nu är jag redo att gå in i december.
*
Idag har jag fått ännu ett fint paket på posten:


Så här fint paket hade Signe slagit in åt mig.




Bredvid det fina kortet hängde det här fina pärlhjärtanet.


Det vita superfina broderade hjärtat fanns inne i paketet. Tror ni att jag gillar hjärtan? Ser ni hur lika det här hjärtat och det beiga i bakrunden (som jag tidigare inhandlat på Kungens Lilla Piga) är?
*
Är det någon som vet varför min visningsbild på bloggen har blivit ihopkrympt? Mycket skumt...
Nä, nu är det dags för Idol. Vem är Din idol nu?
*
Kram Sofie.

19 kommentarer:

Marie sa...

Vilket superfint hjärta du fått av Signe! Vad skumt med din bild, ingen aning om varför det har blivit så! Såg att du köpt Franske stemninger, visst är den helt underbar! Man kan bläddra i den hur ofta som helst. Din ljusstake var ljuvlig och vilken fantastisk bra service från Fridas gård.

Nu till dina frågor. Lampskärmen i köksfönstret är köpt för ca 7 år sen i Göteborg på en utförsäljning. Har tyvärr ingen aning om vad det är för märke på den. Kameran heter Panasonic Lumix DMC-FX9, men den är några år och det har kommit nyare och ännu bättre i samma serie ( jag har noll koll, det här är information från maken, jag bara fotar, hihi).

Ha en riktigt mysig adventshelg!
Kram Marie

Stämningsfullt sa...

Hej! Vad snällt av henne att skicka så fina saker! Och det måste ju betyda att du också är en snäll tjej... :)

Stina sa...

Ja, men det är ju så kul när man får något fint på posten ju...

Satt precis och funderade vilken dag jag ska visa dina fina saker. Jag är en sådan där förberedande kärring till vissa inlägg.

Puss goa du...

Anonym sa...

Hej! Va skoj att du gillade det! Jag tänkte att ...ett sånt hjärta skulle jag vilja köpa, när jag såg det på en av nätbutikerna men gjorde egna istället! :)..
Måste säga att jag är helnöjd med resultatet av idol ikväll!..de bästa av de 3 är kvar!..gillar båda och de är så olika så det är svårt att välja nån av dom! Ha en skön helg! Kram :)

Lisas torp sa...

Vilket vackert hjärta du fick!

Och du - ljuskransen - den är ju bara föööör läcker!! Oj, så snyggt!!
Så även du har åkt dit på "Fransek stemninger"...ja, ja...den är ju bara helt underbar!!!

Ha nu en riktigt skön advent du också, låter så skönt med ledighet innan - inget jag kan skryta med, men ändå...imorron blir det lite adventspyssel och kanske lite glögg också med grannarna här i huset!

Ha det riktigt gott och njut av dina fina saker!

Kram

Lisa

Cornelias Corner sa...

Hej!!! Kul att höra av dig! Usch, hinner knappt läsa bloggar ... Ska ta igen lite som jag missat nu. Har faktiskt träffat en kille några gånger som verkar mysig - och normal. Får se hur det går...

Kram!!!

Lilla Blanka sa...

Vilka jättesöta hjärta..!Jag har letat o letat efer hjärtan i den stilen men inte hittat några som jag tycker var fina..Dessa är perfekta!!!
Ang stads/lands-räknaren hittar du den på www.neocounter.net o välj Neocounter.
Den är jättelätt att fixa till, man behöver inte ens kopiera kod eller ha nån registreringskod, o så är det kul att se att man haft besökare fårn Indien eller så hihi :)
Kram o lycka till vännen!
Mia

ChatrinesLiving sa...

Så fine hjerter! Koselig med pakker i posten:)
Ønsker deg en fin 1 advent-lørdagskveld!
Klem fra chatrine:)

Ljuva ro sa...

Underbara hjäratn! Gillar både Marie o Amanda, men måste jag välja blir det AMANDA, så häftig!

Stina sa...

Sötnos!:-)

Nina sa...

så fina ting du fick....mysig advent önskas om jag inte sagt det förr? är lite vilse i pannkakan just nu....;=D kram

Mitt hem är min borg sa...

Vilket fint hjärta du fick.. Och paketet var så fint i sig..
Har ingen idol tyvärr.. Men tjejerna som e kvar e duktiga..
Kram på dig!!

Solsjö - Under en vind sa...

Så fina presenter!!!!

Önskar dig en riktigt mysig första advent! Vi ses! Kram!

Dorthe ♥ sa...

Underbara hjärtan!!! Tror att du har mani på hjärtan, så som jag har mani på strutar ;o)
Hoppas att du får en fin 1:a advent!

Kramisar
Dorthe

Anonym sa...

vad mysigt att få så fina paket med så fint innehåll i. :)

Skatan sa...

Amanda, tycker jag är cool. Hoppas hon vinner!

Trevlig första advent du pysselfia!

NICOLINAS BONING sa...

Jag tror att du är hopplöst förälskad i hjärtan;-)
Vilket fint paket du fick...och vilket fint innehåll.
Jag är lite nyfiken på derbyt från tidigare inlägg.
Vilket lag håller du på?
Själv håller jag på ett visserligen allsvenskt lag,men dom är ändå bäst...nämligen LEKSAND:-D
Var på matchen mot Malmö i fredags i en totalt fullstatt arena...oj vilken stämning det var.
Tyvärr blev det bara 1 poäng,men det kunde lika gärna ha varit förlust.
Kramar/Birgitta

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, himmel vilka söta hjärtan och present du fått av Signe!! DEt där sydda var ju helt otroligt fint, så likt det de säljer på Kungens lilla piga, jag tror hopn får sända en levernas dit!! Jättesnyggt! Det pasaade bra med dina andra guliga hjärtan! Mari ( Jo, blogspot har blivit galen igen, har hänt förr, i somras, det är lika med sidobilder, vertikala såna går inte att sätta in heller..., suck,)

linnea-maria sa...

Hejsan. vilken fin present! och vad snyggt inslagen.
Jag kan lösa problemet! Jag upptäckte nämligen samma sak för mig. Gå in på anpassa och stället där du redigerar överskriften. Nu finns det visst en ruta där man kan kryssa i att man vill visa bilden istället för text, så när jag kryssade i den så fick jag min vanliga storlek på sidhuvudet, men då försvinner texten om den inte ligger i bilden så att säga. /linnea-maria