tisdag 20 november 2007

Hjärterum


Tack
alla som ville vara med och tävla och tack för alla fina kommentarer ni har gett angående mina tändsticksaskar. Problemet när man börjar att pyssla är ju att man aldrig kan sluta- tror det kallas pysselsjukan! Känns bekant kanske? =)
Nu har jag hunnit göra fler askar i olika storlekar men de får jag visa upp en annan gång.



Det här fina hjärtat vann jag i hemma på landets tävling för några dagar sedan. Den ska få hänga på väggen i mitt sovrum. Tack snälla Stina! =)

Nä, nu är det dags för jobbet igen.

Kram S.

19 kommentarer:

Stina sa...

Bra att du blev nöjd vännen.:-) Kram

Lilla Blanka sa...

Jajjemen jag har definitivt samma sjukdom, blir helt sprittig oxå när jag ser allt fint runtom på bloggarna :)
Jättesnyggt stilleben du visar..!
Kram, Mia

Stämningsfullt sa...

Jag är också smittad! "Lyllo" dig som vann det fina hjärtat :)

Flisan - Alldeles Vardagligt sa...

Djiisees vad du pysslar på, tjejen *S*
Tändsticksaskarna är verkligen jättefina :)

Själv gillar jag mycket att pyssla, men jag är periodare *S* När jag är inne i en period då är det bara det som gäller, sen orkar jag inte göra en grej på ett bra tag.

Ha en skön tisdagskväll!
Kram
Flisan.

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Men du så fina tändsticksaskar! hjärtat du vann var ju jättefint. Hon är duktig Stina. Stor kram

sabina sa...

Hej på dig! Va kul att du pysslar! En bättre hobby finns nog inte!

Elzie sa...

Varför kan ingen smitta mig med "pysselbacillen"? Känner att jag behöver det också.
Grattis till vinsten av STinas hjärta. Dom är så fina.
Ha det så bra.
Kram Elzie

Mitt hem är min borg sa...

Jo tack.. Pysselsjukan har jag ständigt.. Kan bli jobbigt ibland men är oftast kul.. Ditt hjärta e jätte fint.. Vilken vinst..
Kram

Lisas torp sa...

Pysselsjukan är jag bekant med som sagt och det ena ger det andra när man väl har börjat!
Du har verkligen lyckats i pysslet!
Så fint du har!!

Kram

Lisa

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till fina hjärtat!!!

Måste bara fråga om du gjort påsen på översta bilden???

Må gott, kramis!

Unknown sa...

Så fina saker du gör.
Fint arrangemang du gjort.
Kommer tillbaka till din blogg
Kramisar Jeanette

Anonym sa...

Ja det är väl så - jag skulle mycket hellre pyssla idag än att städa..... Men jag vet vad jag måste prioritera......

NICOLINAS BONING sa...

Jag har faktiskt klarat mig från den hitills i år...men känner jag mig själv så är det bara en tidsfråga;-)
Vacker bild och ett fint hjärta.
Kramar/Birgitta

Stina sa...

Men lilla älskade kråkfia, så fina saker du skickat. *snyft*
Vad du är snäll!

Ska visa saker någon dag.:-) Puss och Tack!!

Solsjö - Under en vind sa...

Hi hi...bara nyfiken på om DU var "ankan"....eftersom jag sett massor av hennes fina saker på tradera...
Idag är jag ledig, har varit på en shoppingtur med dottern. Hittade massor av fint....mistelgirlang och mistelgren, kottar i fattigmanssilver, spetsar, gardintyg (vit lakansväv...)...Hämtade dessutom ettpaket från Country by mail med gran i fattigmanssilver och lite annat...som julafton! Har satt fram lite adventsljusstakar i eftermiddag! Ha en toppendag! Kramar!

Anonym sa...

Vilka superfina bilder!..och du..
TACK SNÄLLA för den underbara presenten jag fick i min brevlåda idag! Superfint..och d var ju inte bara en sak heller! Gu, va duktig du är! Jag blev så himla glad när jag öppnade paketet och så fint inslaget oxå med det fina rödvitrandiga snöret, hjärtat och bilden! Ska visa sakerna imorrn! :) STOR KRAM

Färjtorp sa...

Vad kul att jag kunde ge dig lite stämning igen =)
Ja mitt bröd det hänger där året om och har så gjort i FLERA ÅR nu. Och jag gillar det !
Vilken vacker bild på blomman och kuvertet!!
Kram.

Lisas torp sa...

Jodå, det hjälpte faktiskt denna gången. Vet inte om chai-the innehåller koffein, annars kan man ju ta lite ört-the med valeriana och lite sånt...! Har en sån på landet - katterna äääälskar den, de ligger nästan ner den!:)

Ha det gott i grådiset!!

Kram

Lisa

Dorthe ♥ sa...

Hej Goa Du!!!
Tusen, tusen tack för den vackra asken...den är ju såå vacker. Den ska ligga på min bricka i köket...ska visa sen.
Jag är såå glad!!!

Kramar
Dorthe