onsdag 28 november 2007

Bättre sent än aldrig...

Nu är jag tillbaka igen! Tack alla trogna som fortsatt besöka min sida trots mitt dåliga engagemang på sistonde. Efter en hel del jobb och andra saker så har jag efter lite pikar från min kära familj äntligen fått "ändan ur vagnen". Jag har försökt besöka er så gott jag har kunnat och jag hoppas att jag inte har glömt att kommentera någon av er som skrev till mig på mitt förra inlägg.
Som sagt mycket jobb och bostadsletande har gjort att jag har tappat orken och lusten till bloggen nu på sistonde. Helt plötsligt står vi snart inför första advent, och jag som haft sån julstämning sedan oktober har helt plötsligt tappat lusten till det. Ska dock försöka rycka upp mig lite och fixa lite här så gott det går. Tankarna är ju just nu i flytten och allt som man måste packa ner. Visst är det lustigt hur mycket grejer man samlar på sig. När det gäller inredning så är det ju mycket som är ömtåligt och som man är rädd för att packa ner. Men det ordnar sig nog.
Nu till lite roligare. Tänkte visa upp lite av de fina saker som jag har vunnit.


Det här söta julkortet (som jag nog vill behålla själv *hi hi*) och det fina armbandet fick jag genom utmaningen som Linnea på landet hade på sin fina blogg.




Den söta Djungelboklitografin vann jag från Hem och lycka-Mias tävling. Visst är den söt? Man blir så glad när det dimper ner så här fina saker i brevlådan, istället för all tråkig reklam och räkningar man brukar få. Så tack snälla ni för dessa fina saker! =)

Nästa gång visar jag upp de fina sakerna som jag hämtade ut idag. Är sååå glad över dem.

Sov gott!
Kram S.

4 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Hej Vännen!
Så skönt att du är tillbaka! Vet att det ibland blir för mycket med allting, men hoppas att du kan hämta lite ork och inspiration hos oss. Tänker på dig!!!

Kramar
Dorthe

Ljuva ro sa...

hoppas att du snart återfår inspiration o lust till att blogga, jag har oxå varit gles med mina inlägg ett tag nu... Fina grejer du vunnit, kul!

Anonym sa...

Ibland har ju livet företräde framför bloggandet så är det bara *s* Bloggar man bara när man känner för det blir det ju roligt när det väl blir gjort, låt det inte bli ett tvång iaf....

Solsjö - Under en vind sa...

Så fina saker!! Visst är det superskoj med paket!! Kram och lycka till med flytteriet!