söndag 18 november 2007

Och en gång till...


Egengjord ljuslykta från ett gammalt utrbrunnet IKEA-ljus


Vad kul att ni ville vara med och tävla. Ni var inte helt lätta att "lura", svaret är: Tekla.

Fyra av er hade rätt så det blir en fråga till för:



Så nästa fråga blir lite mer personlig. Jag har bytt hårfärg ett X antal gånger det senaste halvåret. I min hattask (!) kan man finna de här två olika löshåren.


Vilken av dem passar in på mitt hår idag?



Det ljusa eller mörka löshåret?

Nu får ni på er till kl 23.00 ikväll.

Lycka till!
Kram S.

20 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Håll tummarna.....Det mörka gissar jag på.
Kramisar

Skatan sa...

Självfallet det mörka!

Hannis sa...

Vilket fint ljus!
Limmar du på eller har du ett speciellt papper som du drar ut bilden på?Ha en bra kväll//Hannis

Grindelunda sa...

En färsk bloggare kikade in på din trevliga sida :)
Må så gott/ Gilla

Stina sa...

Men...här har man ju missat ju.Puss

Hannis sa...

Hihi!Tack för tipset!
Kanske kan hitta en stackars tomte att klistra på...Kram Hannis

Lily of the valley sa...

Så flitig du är...
kram :)

Karolina sa...

Jag är själv blond, men tror att du nu när vintern och mörkret komme rhar valt att färga det i den mörka färgen. Så mitt svar är mörkt!

Håller tummarna!
Kram från en fröken som aldrig har turen att vinna något, men nu jäklar ska jag!

Kram Fröken Fägring

( såg nu att de andra med svarat mörkt, så e man smart och strategisk så skulle man kanske sagt ljust... nåja, nu får jag stå mitt mörka kast!)

faster atta sa...

Å, nej jag missade din tävling!! Så förargligt!

kram

Linneagården sa...

Meeeen....jag har missat din tävling...å, jag som gillar tävlingar. Gissar ändå: mörk (nu är det höst/vinter)

trevlig kväll /madelene

Broarne sa...

Blondin såklart.
Annmarie

linnea-maria sa...

Hejsan
Jag skickade just ett mail till dig. Jag gissar på det kastanjebruna, för det är samma som min hårfärg fast det är min naturliga färg (lucky me) Kram /linnea-maria

Anonym sa...

jag tror mörkt.

det kan nog vara lite starkt men du kan nog krydda som du vill, kolla in flisans recept det kanske är mildare

hoppas att du får en bra vecka/kram

Färjtorp sa...

Hej och TACK för ditt snälla inlägg hos mig =)
Så skoj med tävling, synd att man missat den!! Får försöka vara med nästa gång.
Ha en fin dag.
kram Johanna.

Anonym sa...

Jag tror att det är det mörka nu!
Å även att det kanske blir en utsalgsfråga till :)
Kram

Eva Agnes sa...

Det röda håret är du, gissar jag.
Så här kommer du in i min shop:
http://agneshop.blogspot.com
Eller så kan du gå ner tillmina nätbutiker. Där sår jag överst med jättebokstäver.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

Jag gissar väl på det mörka - det är ju vinter nu :) Ljuslyktan var superfin!

Lilla Blanka sa...

Nämen här har jag missat din tävling, otur...men men det kommer väl fler tillfällen :)
Jättesöt lykta!!
Kram, Mia

Min Skattkammare sa...

Godkväll!
Här händer det grejer.....vad trevligt med tävling!
Ja, man kan undra vad det är med just England och oss kvinnor.....?
Vi är nog i botten romantiker, tror du inte det!? Jag håller med att dialekten är charmig, och lite kokett.
Hoppas nu att vi kommer dit nån gång.....vi som suktar dit, hi hi!
Godnatt på Dig
Kraaaam

Designe sa...

Vilken söt ljuslykta och vilka läckra löshår!..särskilt det rödbruna! :)