torsdag 26 juni 2008

Romantik utomhus


Romantik på min gamla byrå

Tyckte att det var lite för mycket krims krams ute på min gamla byrå i mina föräldrars inglasade veranda (sorry mor och far), så innan jag åkte samlade jag ihop lite saker som fanns där hemma för en romantisk look. Blev himla nöjd faktiskt. Lyktan fick mamma av mig förra året som jag tidigare visat här.

Som ni märker är bilderna lite mörka men ni kan förhoppningsvis se ändå ;)


Lite detaljer från uterummet.

Nu är snart arbetsveckan slut för de flesta av oss. Ska krypa ner och kurera mig nu.
Sov gott!
Kram.

14 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Jättefint! Gillar krukan!
Kram!

Jenny Oak Fae sa...

Jättefina bilder, jag uppskattar verkligen när man kan klicka på en bild och få se den i STORT format, vissa bloggare har så pyttesmå bilder så att man omöjligt ser detaljerna...

Krya på dig, kram Jenny

<3

Lilla Blanka sa...

Hej vännen!

Åh vad fina bilder..gillar lyktan jättemycket!!!

Kram
mia

Mitt hvite hus sa...

Kjempefint ble det:=) Krukken var veldig fin:=) Heldig du som bare kan stikke innom mammsen og papsen å plukke med deg litt ting;=)

Ha en riktig god natt;)

Ann-Catrin sa...

Oh så vackert och romantiskt.. förstå du blev suoernöjd!
kram a-C

Solsjö - Under en vind sa...

Det blev verkligen fint och alldeles lagom!

Ha en skön helg, kramar!

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Det blev hur fint som helst...och den där lyktan är så tjusig :)

Det är bara en liten grej...med lite tur så kommer den fram idag.

Att jag fick den där shablonen rak är ju en gåta..jag bara satte dit den. Det där jäkla limmet ville inte fästa så det kom en lång rad med svordomar när jag stod och balanserade på stegen...men till slut så :D

Ja mamma nämnde det härom dagen...bara att mäta nu! ;)

Ha en trevlig helg :)
Kram

My Lovely Things sa...

Åh så fint på byrån..

underbar pall du har med..
ha det så gott..
kram anna

spetsar och änglar sa...

Riktigt fint blev det.

Och jag tycker verkligen om din pall,skulle inte vara dumt att äga en sån ;)

Ha en härlig Fredag
Kram Heléne

Magdalena sa...

jättefint... vackert bild du visar~~~
kram, magny~~

Kathys Home sa...

Ja så enkelt att göra lite fint...bara rensa å börja om från början med de saker man plockat fram..Det blev jättefint..hoppas mor å far blev nöjda också...hahahaha..Ha en skön helg//kat

Lily of the valley sa...

Tjusigt! Jo, ibland behövs det rensas, man blir lätt hemmablind.
Jag har också en sådan kykta, min favorit :D Fin kruka, duk och bricka!

Ha en härlig helg
kram lily

ChatrinesLiving sa...

Så fint! Nydelig den lykten!!!
En riktig fin helg til deg!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Så fint med romantik inslag!

IMPRESSING, indeed!

Ha en underbar helg,
//chie