onsdag 25 juni 2008

Utmärkelse och make over

Jag har tidigare köpt en pall på loppis som jag visat upp här. Har varit på jakt efter en sådan efter att jag sett en liknande på min mormors gamla barndomsfoto.
*
Tanken var sedan att jag skulle ha fixat till den då (på semestern) men tiden räckte inte till. Låter det bekant? Njae kanske inte för er. Men nu när jag var hemma sist hade mamma fixat till den så här fin!


Med vit färg och ny klädsel blev den ju som ny...eller nygammal ;) Tack mamma!


Den här gulliga gamla nallebjörnen tillhör min mamma.


Den här jättefina utmärkelsen fick jag från svenska Eleine (som numera bor i Norge) med underbara bloggen Timian og Persille.
Utmärkelsen lyder:

"Nygammalt, en av de första bloggarna jag började läsa och som inspirerade mig till att
skaffa egen blogg "

Vad kan jag säga? Mer än 1000 tack och att Eleine gjorde min dag! Och vet ni vad? Det gör ni också så därför skickar jag den vidare till alla er som besöker mig och framför allt till er som tar er tid att lämna så fina kommentarer! Tack! =)

Kram S.

***
doft av kaprifol: Kan tyvärr inte besöka din blogg när du inte lämnade en bloggadress efter dig.

9 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Godkväll!

Oj vad fin pallen blev.. underbart snygg!

Nu kom jag på att en sån liknande ska jag försöka hitta i sommar... en sån måste jag kika efter!!

kram a-C

Hem och Harmoni Marie sa...

Pallen blev verkligen jättefin! Du har en snäll mamma... Och nallen är också söt!

Ha det gott, kram Marie

Jenny Oak Fae sa...

Grattis till den fina utmärkelsen !!!

Jättefin pall & söt liten nalle..!

: )

Kram, Jenny

<3

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fin pallen blev! Vad snällt av din mamma att göra iordning den åt dig :)
Grattis till utmärkelsn!
Ha en bra kväll.
Kraaaam!

Mitt hvite hus sa...

Så fin krakken din ble. Så snill din mor var som hjalp deg:=)
Gratulerer så masse med awarden, den fortjente du virkelig:=):=)

Klem

Glitter och Marsipan sa...

Grattis till utmärkelsen.
Vilken fin pall,och din mamma sen,hur snäll som helst.
kram Anette

Anonym sa...

Vad superfin pallen blev! Tänk vad man kan göra med färg =)

Inflyttad Bjästabo så tyvärr känner jag inte många runtomkring än, men man kan nästan säga att "svågern" och jag är grannar då :)

Kramkram//Sara

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Fanken vilken fin pall lr taburett det var! har du inte plats kan den få bo hos mig, haha ;P
Jag har skickat en liten present till dig idag...hoppas jag hade ungefär rätt adress till dig iaf
(din mamma lämnade den i butiken nån gång) vi får väl se om den kommer fram till rätt person :D

Ha en trevlig helg
Kram

Lily of the valley sa...

Vilken fin pall! Så gulligt av din mamma att fixa till den :D

Grattis till utmärkelsen!
kram Lily