måndag 23 juni 2008

Inspiration


Det här arrangemanget var alltså det som inspirerade mig till inlägget nedanför. Jag och "lilla" L valde ut dessa saker till mamma i födelsedagspresent från Himlen runt hörnet.


Den här fina kotten har jag gått och tittat på länge. Men eftersom jag inte har alltför stor plats här hemma köpte jag den i present till mamma istället. Fint både ute och inne.

Hoppas ni är utvilade efter midsommarhelgen, har känt mig väldigt trött de senaste dagarna och nu verkar jag ha dragit på mig en förkylning. Så just nu är det mycket te och en tidig kväll...hur det nu ska gå...
Ha en bra måndagskväll!

Kram S.

15 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så fina saker! Det måste hon blivit väldigt glad för!
Kra.

Jenny Oak Fae sa...

Jättefina saker alltsammans !

: )

Kram & ha det gott!

/ Jenny

<3

My Lovely Things sa...

så fina ting..kotten är så trevlig..
krya på dig..
kram anna

MiaMaria sa...

Hej!

Tack du rara....

Och det är ju så vakert med dessa kottar...så glad hon måste vara.

Krya på sig!
MiaMaria

Mitt hvite hus sa...

Så glad din mamma vil bli for den flotte gaven:=)
Ta vare på deg selv å få slappet av litt:=)

Klem:=9

Glitter och Marsipan sa...

Vad fina presenter du ordnat til din mamma,hon måste bli jätteglad.
Sommarförkylning är inte roligt,du får ta det lugnt,och vila dej i form.
kram Anette

Ann-Catrin sa...

Tänk vilken present.. så dekorativt.. den passar ju överallt!'Hon måste ha blivit jäteglad!!
Kram a-C

Solsjö - Under en vind sa...

Sååå fina saker! Kottar är så dekorativt, jag har flera stycken!

ha det gott, kram!

Lisas torp sa...

Så fina saker du visar och så glad din mamma ska bli!

Ja du, visst är det lyx att ha egna blommor att plocka in och jag frossar verkligen ska du veta!:)

Hoppas att din förkylning är snabbt övergående - trist att vara förkyld mitt i sommaren!
Sköt om dej!

Kram
Lisa

Sara sa...

Åh jag gillar Himlen runt Hörnet! Dom har så fina grejjer :) Kan köpa allt. Har en liknande kotte som bor hos mig :)
Finfin som present.
Ha en bra tisdag!

n o r d i n g å r d e n sa...

Skitsnyggt arrangemang! Så fint med tvålen, rosen och lyktan på underlägget och kotten var fin den med, snygg både inne & ute! Den där butiken i Övik är väl Country by mail el har ett samarbete om jag fattat rätt? Fina butiker båda två hur som! Vilken helmysig matplats du har!

Tack än en gång för utmärkelsen, nu har jag äntligen satt ut det i sidan på min blogg! Sommarhälsn Mari.

Mjuka sa...

Hej
Så gulligt arrangerat!! Jättefin bild!
Kramar Malin

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Ja fatta vilka skatter jag kan trycka in där :D

Hoppas mamman blev glad för presenten. Kotten är ju så fin....du får sno tillbaka den när du får större lägenhet, haha ;P

Hoppas du kryat på dig nu.

Kram

Elaine sa...

Hoppas du känner dig bättre från förkylningen. Har en liten ting till dig på min blogg.....:)
Klem!

Anonym sa...

Jag njuter av dina bilder! Bloggar själv för 3:e dagen! Kika gärna in!