lördag 28 juni 2008

Trädgårdsbilder


Nu är vi redan mitt inne i helgen- igen! Tänkte passa på att visa lite bilder från mina föräldrars trädgård som jag tog sist jag var där. Kameran jag lånade har inte bästa skärpan men det duger för lite trädgårdsinspiration tycker jag. Min "lilla" systerdotter L verkar ha ärvt sina mostrars intresse för fotografering, så många av de här bilderna har hon knäppt själv.

Enjoy!




Visst är de söta? Och fredliga...passar en djurrädd människa som jag, ha ha



När jag kollade igenom bilderna i kameran så var mammas gamla nalle med på misstänkt många kort. Alltså, ett av "lilla" L:s små mästerverk... ;)


Vår egna lilla sjöjungfru

Ankor på torra land



Fåglar i vassen

Några kissemissar



Fågelbad för varma dagar ;)



Den här gamla lådan kommer från min gammelmormor och morfar och passar utmärkt som blomsterlåda eller varför inte som förvaring för inredningstidningar?! För de har man ju några av vid det här laget... =)

Önskar er en skön fortsättning på helgen, själv blir det jobb imorgon också, vilket är skönt när man är timanställd. Och förkylningen börjar ge vika snart så det underlättar ju ;)

Sköt om er.
Kram S.

16 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fint de har i sin trädgård!
Kram!

Linneagården sa...

God kväll.
Så mycket härliga & roliga saker de har smyckat sin trädgård med.

Ha en fortsatt bra helg /madelen

Glitter och Marsipan sa...

Vilken mysig trädgård.
Sött med alla djuren.
Vad fint du gjorde i förra inlägget.
kram Anette

NICOLINAS BONING sa...

Vilken spännande trädgård.
Det händer ju någonting vart man än tittar verkar det som:-)

Efter en titt på dina inlägg om lägenheten så måste jag säga att den ser så fräsch ut...där måste du trivas riktigt bra.

Hoppas att förkylningen har gett sig och att orken har kommit tillbaka!

Kramar/Birgitta

Mitt hvite hus sa...

Så fin hage dine forldre har! Her var det mye å kikke på, likte den gule lille nallen(bamsen):=) Kassen var helt super fin:=)
Riktig god bedring med forskjølelsen din:=)
Klem

Designe sa...

Vilka härliga trädgårdsbilder! Gillar särskilt översta bilden med hjärtestenarna på stenen!:)
Så fint med romantiken utomhus oxå i inlägget nedan! Ha en fortsatt fin helg! Kram :)

Hannis sa...

Hallå,hallå!
Hemma igen efter en underbar vecka i Valencia.
Sol och bad och lite för mycket mat=))

Vilken härligt ombonad trädgård dina föräldrar har!
Gulligt med nalle foton=))

Och din pall!!
Mmm,om du lessnar på den så sätt den på tåget till Uppsala :D

Kram Hannis

Cornelias Corner sa...

Tittar in och säger hej! Kram!

Mobergskan sa...

Kul att hitta tillbaka. Finfint som vanligt!
//Kerstin

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Vilken mysig trädgård dina päron verkar ha :)
Vad bra att du gillade din lilla present...bostavligt talat, haha :D
Jag är så nöjd med min proppskåpsgömma.

Jag ska till sthlm nästa vecka, har du några bra tips på några fina inredningsbutiker jag kan bränna pengar på? :P

Kram

Unknown sa...

Fantastiskt fina bilder på en ljuvlig trädgård...=)tom teddybjörnern fredriksson fick va me på bild ,ti-hi...Ha en skön sommar!! kramar Malin

Sallys hus sa...

Himmelså fint!!!
Nu blev man riktigt sugen på att gå ut och fixa o dona i trädgården!!
tror att jag väntar tills i morgon i allafall.

Hoppas du har en härlig sommar!
Kram katarina

Petra sa...

De där stora fåglarna hade nog inte varit så dumma i vår damm! De hade kanske lyckats skrämma bort alla gårdskatter vi har häromkring som försöker norpa våra stackars fiskar! :-D
Hoppas förkylningen ger med sig, sköt om dig!
Kramiz
Petra

Unknown sa...

More about the authorreference this pageMore hints navigate to this websitelook at here now

seaseau sa...

Continue go to the website click for source Dolabuy Louis Vuitton click this cheap designer bags replica

Unknown sa...

l6q10w5j69 q8d97v3o47 c0r86k7u95 n3b12r7u21 r5d51z7h52 a6g29d2u36