lördag 21 juni 2008

Lavendel och ljus

Min matplats


Hoppas att ni alla har haft en trevlig midsommarafton med god mat och trevligt sällskap. Nu fortsätter vi och är snart redan inne i juli- galet!!!




Ros och lavendel från Himlen runt hörnet. Den fina duken har jag köpt av Min Skattammare-Kicki.

Jag har ju som tidigare berättat att jag är ganska dålig på att ändra om här hemma, gillar jag något så kör jag på med det ett bra tag, men det här arrangemanget på min matplats blev jag inspirerad av presenten jag och lilla L köpte till min mamma i födelsedagspresent. Det arrangemanget står i hennes badrum. Jag har ju såklart tagit kort på det också men alla bilder jag knäppte hos mina föräldrar är fortfarande kvar i deras dator. Men det kommer ;)

God fortsättning på midsommarhelgen!

Kram S.

12 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så koselig du har arrangert på bordet ditt. Veldig pent:=):=)

Ha en fin lørdagskveld, jeg går tilbake å maler bilderammene mine:=)

Stämningsfullt sa...

Hej!
Så fint du har gjort på bordet!
Gillar verkligen duken!
Kram.

Jenny Oak Fae sa...

Så vackert...den där duken är helt underbar !!!

: )

Kram, Jenny

<3

My Lovely Things sa...

jätte mysigt du gjort på bordet..duken är så trevlig..
kram anna

Ann-Catrin sa...

Stilren och snyggt på ditt bord.. väldigt estetiskt tilltalande!!
ha en fin söndag!
kram A-C

MiaMaria sa...

Hej!

Vackert och enkelt arrangerat på bordet.......

Ha´en skön söndag!
MiaMaria

Lily of the valley sa...

Underbar och ljus matplats.
Jättefint arrangerat på bordet.

Ha en fortsatt fin helg
kram Lily

Millas hem sa...

Håller med dig om att det är galet hur snabbt tiden går egentligen!
Fina saker på bordet!
Kram Camilla

stina sa...

Vad fint du har det på bordet!! Är så sugen på den där hand/duken !
Hoppas att din midsommarhelg har varit bra! Kram stina

Cornelias Corner sa...

Jättefint du gjort! Det är något visst med lavendel. Tidlöst. Kram!

Lisas torp sa...

Vilken fin matplats du har! Och du verkar ha haft en fin midsommar också hos föräldrarna och jag kan tänka mej att du fått lite naturkänning där också!

Ha det fortsatt skönt i storstan- eller var du nu befinner dej!

Kramar

Lisa

Sara sa...

Supermysig! Och vilken underbar blogg du har :)