måndag 1 augusti 2011


Så har min lilla semester kommit till ända och jag är återigen tillbaka till storstadens vardag. Tänk att sommaren ska springa iväg så där, man väntar hela året och swisch så har sommaren passerat och med det alla ljuvliga och lugna stunder ute på landet. Trots att det var mycket trix och fix inför alla födelsedagsfester där uppe så har jag hunnit vara ute i sommarstugan en hel del. Passade ju även på att fylla år där i år och dagens inlägg är just från den dagen.


Ballonger och björkris...man kan antingen tro att jag fyller 10 år eller att jag just har tagit studenten men både dessa alternativen var för flera år sedan ;)


Flaggan fick vara uppe dagen till ära.

Kommer ju givetvis att visa bilder från helgens födelsedagsfest också och där var färgtemat något heeelt annat :)

Kram, S.

Inga kommentarer: