fredag 29 juli 2011

Skärt


Semestern börjar snabbt närma sig mot sitt slut! Tiden går alltid lika fort tyvärr och just nu är jag uppe i de sista förberedelserna för den stora festen som jag och min bästa vän ska hålla imorgon för syskon och vänner ute i skärgården. Färgtemat kan ni få en stark hint från det här inlägget! ;)

Alla bilderna är från min födelsedag då jag firade jämnt förra veckan och förutom morgondagens festligheter håller jag på att förbereda inför nästa helgs firande i storstan också. Pust! Men sen kan jag slappna av....

Som ni märker har det blivit dåligt med inlägg p g a att det har varit så mycket runt om kring att fixa men däremot har jag hunnit fotografera väldigt mycket så jag har många inlägg att visa upp framöver :)


Tack för ditt besök, jag hoppas att vi ses snart igen! :)

Kram, S.

Inga kommentarer: