tisdag 30 augusti 2011

Mörka detaljer


Trots att jag är en ganska stort fan av det ljusa, lantliga så vill en del av mig få burra in mig i dessa härliga saker! Det är n ä s t a n så att jag längtar till hösten- nästan! 

Svart och lila gifter sig otroligt bra ihop tycker jag. Det lila glasporslinet ovan finns även i svart, skulle vara läckert att få duka upp med lite mörkare detaljer i höst men tyvärr så är mina köksskåp proppfulla av ljust (vackert porslin).

Det är roligt att Åhléns även säljer lite möbler. Fotöljen och pallen har ju blivit en stor hit och har funnits i andra färger och modeller också men jag tycker det svarta är snyggt och stilrent.

Kommer du att ta in mörkare detaljer i höst?

Kram, S.

1 kommentar:

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja när man såg all inspiration här inne hos dej , så defintivt .
Det blir ju lite mysigar och känns ju lite varmare med mörkare inslag .
Kram/Lotta