söndag 22 juli 2007

Tack!

Rosor från föräldrarna

Stort tack för alla gratulationer från både er läsare och från familj och vänner. Har fått mycket fina presenter, visar upp lite här nedan. Så det överväger ju att man har fyllt en siffra högre... ;)


Presentbord




Presenter från storasyster och systerdotter samt mina vänner
Vackert ordspråk på tavla och träkorg (?) från storasyster och lilla L. Fick bland annat presentkort på Panduro och servetter och doftpåse av mina vänner. Det är samma doftpåse som jag själv har köpt på mig tidigare, vilket dom inte visste, så bara det bevisar ju hur himla gott den doftar. Doften heter vanilla twist (vanilla & rasperries), och är den rosa påsen på bilden. Rekomenderas verkligen.

Väldigt kul att jag fick presentkort på Panduro, där har jag nämligen börjat bli stamkund! Just nu gör jag mycket saker med decoupage, och det blir så himla fint, därav servetterna ovan också. Ska visa upp lite av mina "verk" snart.


Presenter från lillasyster

Av min lillasyster fick jag dessa fina saker, som hon sett mig peka ut på en av våra tidigare shoppingturer. Den gröna korthållaren/ramen fick jag till och med två av! De robusta glasunderläggen går ju inte av för hackor heller.

Ska ju flytta lite senare och det känns så kul nu med ny inspiration med alla dessa nya och fina saker jag har fått. Önskar bara att det var en mycket större lägenhet, skulle väl egentligen behöva ett hus för att få plats med alla fina saker jag har samlat på mig. Ett ganska välbekant här bland oss inredningsbloggare skulle jag kunna tro ;)


Blåbär från trädgården

Till frukost idag fick det bland annat bli lite blåbär från föräldrarnas trädgård. Lyxigt!

Ha en härlig dag! Hoppas solen skiner lika mycket på er som den faktiskt gör här idag.
Kram S.

10 kommentarer:

Interiørhuset sa...

så mange vakre og flotte ting du fikk i gave=) De kortholderne er så flotte! Du får satse på å finne ett hus neste gang,så du får plass til alt=)

Jeg liker også å drive på med decoupage,handla en del fra Panduro i forrige uke,for de har jo kjempe salg der nå=)

Gleder meg til bilder av dine selvlagde ting=)

Lily of the valley sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lily of the valley sa...

Så fina presenter du fått. Speciellt förtjust blev jag i ordspråket. Jo, det är så sant, så sant många bloggare skulle nog behöva större plats. Jag är en av dem. Drömmen hade ju varit ett hus...
Ha en skön kväll
kram Lily

Min Skattkammare sa...

Hej!
Jätte mycket mysigt som jag skulle vilja ha hemma hos mig!!
Hälsningar Kicki

Mallan sa...

Vilka fina presenter du har fått! De känner dig verkligen och vet vad du vill ha, eller hur?! Kul att få ställa allt på plats sen... Kram Malena

n o r d i n g å r d e n sa...

Hipp, hipp hurra på din födelsedá! I efterskott!! Och vilka fina gåvor du har fått!! Allt var ju jättefint!! Mest gillade jag de gamla korthållarna och korten där i, var fann hon dem? Å jo, du tar så fina kort!! Och vilken härlig bild på blommor och blåbär!! Jag använder en systemkamera, Canon, ngt för komplicerad för mej egentligen, kan inte med alla funktioner; ) Ha en fortsatt bra vecka med alla dina fina presenter! Mari.

::fina:: sa...

Vad många fina presenter du fick, kul att du fick en så härlig dag!

Nya och gamla ting sa...

Vilka fina presenter du fick! Jag vill också fylla år - IGEN:-) Känner igen de där fotostativen, har ju en själv;-) De är superfina, kan de vara inhandlade på himlen runt hörnet tro, hihi. Ha en bra forts på måndagskvällen.

Min Skattkammare sa...

Tack för det!!
Ännu mera finheter hittar man här!
Den fina ordspråkstavlan har jag själv sålt i min butik. Den kommer från Ateljé Hackspetten.
Jag kommer åter...
Kram Kicki

Stina sa...

Vad mycket fint. Kram