torsdag 9 juni 2011

Utlottning


Vad sägs om att ha en liten utlottning hos mig för att fira att bloggen har fyllt 4 år? Som jag tidigare har nämnt så har mycket hunnit hända under denna tiden och förmodligen blir detta mitt sista bloggår också. Men nog om detta. Vad kan ni vinna då? Jag har köpt två olika smycken under min resa nu som både kan användas som armband eller som halsband då den har magneter på sig.

Ena vinsten blir den lite bredare svarta smycket.


Och den andra vinsten är den lite smalare turkosa smycket.

Oj vad hårig jag ser ut, kan ju faktiskt säga att jag har haft turen att inte få så mycket hår på mina armar även om man kan tvivla på bilderna ovan! ;)


Om du vill vara med och tävla så gäller följande:

  • Ge ett/flera önskemål som du tycker att jag ska skriva om eller visa här i bloggen
  • Vill du få en extra lott så länkar du från din blogg, glöm inte att skriva om du gör det
OBS!

Jag har ändrat datumet på utlottningen här då jag ska göra en grej med bloggen. När jag har bestämt mig så vill jag gärna göra det på studs, så därför kan jag inte vänta ;)
Tävlingen pågår till och med den 15/6
Kram, S.

3 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.

Vill gärna vara med i din utlottning.
Länkar inne på min blogg.

Vad jag vill läsa om.......eftersom jag är såååå nyfiken av mig så tycker jag om att läsa om hur mina bloggvänner bor och se foton från inredning, stil, möblering osv.

Ha det fint,
Kram Anneli.

Mitt hvite hus sa...

Heisan

jeg vil gjerne være med..

Og jeg vil se bilder fra hjemmet ditt...detaljer og helhetsbilder...

Klem O=)

MItt krypin sa...

Jag tycker du ska fortsätta inspirera precis som du gör nu.
Fast det är klart att det hade varit kul att få ser från ditt hem oxå.

Kram Anna