måndag 6 juni 2011

Sverige i sitt esse



 
Så är jag tillbaka efter en fantastisk resa med släkten. Jag hade mer än gärna stannat kvar men det har ju inte varit sånt tokig värme här hemma heller. Jag älskar värme och att ligga och sola men jag saknar poolen! ;) 

 I vanlig ordning besökte vi Grönan för den klassiska 5-kampen och provade på lite berg och dalbanor. Är inget större fan av karuseller men det var skoj.! :)

Jag passade på att ta lite foton därifrån med mobilen, tyckte de hade gjort väldigt fint där.






Så här fint hade det gärna fått se ut i min trädgård- om jag hade haft någon! ;)

Nästa gång hade jag tänkt ha en liten utlottning här på min sida, om det är någon som är intresserad.

Kram, S.

2 kommentarer:

liven sa...

Flotte hagebilder !!

ønsker deg en fin uke :o)

Lisas torp sa...

Vilka härliga bilder du fick till! Ni hade säkert en härlig dag! Låter spännande med utlottning!!!
Kram
Lisa