torsdag 16 juni 2011

En blomma till dig


För fyra år sedan när jag startade bloggen var vi ett fåtal bloggare men med den uppsjö av bloggar som finns idag är det svårt att hänga med då en "levande" blogg kräver mycket tid och ork. Att jag inte har det har ju visat sig på mina besökssiffror och kommentarer. Det kan ju lätt bli att det känns som en populäritetstävling och det är ju lite stressande. Stress har jag tillräckligt av på jobbet då jag jobbar med försäljning! ;)

Istället för att lägga ner bloggen helt har jag bestämt att jag ska fortsätta men har tagit bort kommentarsfunktionen (på obestämd tid) och bara blogga för bloggandets skull. Och för att det är kul! Så nu ska jag bli bättre på att uppdatera ofta och kommer att besöka er när jag har tid.

Jag hoppas att jag kan fortsätta inspirera er, som ni gör för mig! :)


Tack för ditt besök & välkommen åter!

Kram, S.

Ni kan fortfarande kontakta mig via nygammalt_@hotmail.com

Inga kommentarer: