fredag 17 juni 2011

Hallmys


Tack alla ni som har skrivit till mig! Ni ska veta att jag uppskattar det. :)
Efter mitt lilla beslut så känns det verkligen som att jag har fått en kick i baken, så jag ska göra mitt bästa för uppdatera ofta.

Nu när sommaren kommer så innebär det ju att jag åker hem på semestern som vanligt och där finns ju min kära stuga. Så då blir det till att knäppa lite bilder! Sen finns det ju en hel del andra saker att se fram emot denna sommar så bilder kommer det nog att knäppas en hel del, tills dess får ju ju gräva lite i mina arkiv ;)

En sån här tråkig och ruskig dag så tänkte jag ta er med till min kära sommarstuga, för om vi följer denna fina gamla knarriga trappa upp så väntar hallmys där. Ja det är benämningen för vårt lilla hallhäng som vi brukar ha där på kvällarna. Sedan vi renoverade hallen så tycker vi att det är kul att klämma ihop oss några stycken på pinnstolar och kanske dricka och äta något litet där (istället för att sitta i köket eller i vardagsrummet som normala människor). Huset är ju över hundra år och inte vinterbonat så man kan riktigt höra regndropparna slå mot tak och fönster och fönster finns det många av där.


Önskar dig en trevlig fredag!

Kram, S.

Inga kommentarer: