lördag 19 juli 2008

Country by mail

Så var det helg igen. Idag tänkte jag att vi går en trappa ner på Himlen runt hörnet så att vi kommer till hela Country by mails sortiment. Visar här ett urval på vad du kan tänkas hitta där. Om du inte har vägarna förbi butiken så kan du ju alltid besöka den online. Men självklart rekomenderar jag att du ska besöka den och varför inte passa på att besöka Star Wars utställningen som senast var i London och som nu har kommit till vår lilla stad !


Fina väggsmycken


Den här servisen skulle man ha haft. Tror jag har mitt födelsdagsfika där imorgon ;)

Jag har ljusstakar i mängder men de här är ju uuuuunderbara.

Jag önskar Er en skön lördag, önskar att jag kunde säga att semestervärmen har kommit hit, men icke.
Kram S.

7 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Oj så mycket fint!!
Fyller du år imorgon? Stort grattis i förskott :)
Kram!

Hannis sa...

Jahaja,nu börjar hon igen!
Att fresta med bilder från shoppingparadiset!
Jag blir ju helt kollrig=))

Kan bara hålla med dig om höga kusten.
Vi hade sommarhus där uppe (utanför Bollstabruk)förut och liknande natur finns inte någon annanstans!

Om jag fattat det rätt så fyller du år och då önskar jag dig ett härlig födelsedag!!

Kram Hannis

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS i förskott !!!

: )

Jättefina saker du visar...vill ha ALLT..!

Kram, Jenny

<3

Änglahem sa...

Fyller du år nu?....har för mig att det var på vintern....eller...tja vad vet jag!!*fniss*

Alltså hur många underbara butiker har ni i er lilla stad?!! Det här verkar ju vara väldigt orättvist*fniss*...eller är det inte?!?! Dom där ljusstakarna ser ju jättefina ut....klart du ska ta och köpa dig några sådana....absolut!! Man kan inte ha för många ljusstakar har jag hört...så det så!

Kramis, Ulrika den tokiga

Änglahem sa...

Den tokiga igen....Hajar vi rätt här så fyller du ju faktiskt år i morgon och då vill jag ju önska dig en härlig födelsedag!!

Ett stort Grattis tjejen!!

Kramar, Ulrika

Gårdsromantik sa...

Så mycket vackert!

Håller med dig - de där ljusstakarna var verkligen underbara!

Kram Maud

Eva Agnes sa...

Ljusstakarna är helt underbara, liksom det övriga sortimentet.
Jag hade gärna besökt affären men får nog nöja mig med att kika på internet.
Kramar Eva Agnes