onsdag 27 juni 2007

Årets första loppis

Dagens loppisshopping

Härligt! Då har man avverkat den första loppisen för året. Jag vet att ni andra besöker dem var och varannan dag. Men i storstan är det inte så lätt att hitta några bra loppisar, så jag besöker alltid loppisar när jag åker upp till familjen!

Jag älskar pressglas! Införskaffade mig en liten rosa skål som kan ha nåt smått och gott i, och en liten glasljusstake.



Äntligen har jag hittat min skylt! Har letat efter den länge men hittade den idag. Har ju sett en massa tidigare på Tradera som jag har budat på men de har ju kostat galet mycket pengar. Vi har även en mindre liknande ute i sommarstugan, men den får jag visa en annan dag. Patriotisk/hemmakär? Jag? Inte då... Och min sambo blir ju såååå glad!

Ha en trevlig kväll!

Kramar S.

12 kommentarer:

Stina sa...

*fniss* Du är ju kul du...

Puss

Stina sa...

Nä, jag glömde säga att det är så kul när man hittar saker man blir nöjd med. Puss

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Vilka fynd. Visst är det roligt med loppis? alltid hittar man något användbart. Kram

Anonym sa...

Hej på dej!
Visst har jag och Matilda det mysigt!
Tack för alla dina gulliga kommentarer.
Visst är det kul med loppis, här är mycket loppisar runt omkring på sommaren, stora loppisar, jättekul!
Kul också att du hitta något som du letat efter!
Kram Bodil.

n o r d i n g å r d e n sa...

Gratis till fina fynd!! Hmm, den där rosa skålen tycks jag känna igen fr ngn loppis jag var på i Ångermanland sist, det kan väl inte vara samma jag stod och funderade på ; ) Ha en bra helg!! Mari.

Ankan sa...

Vad mycket härliga bilder!Fina fynd också,och så mycket vackert glas det finns! Skålen var jättefin. Kul att du hittade din skylt:)

Mallan sa...

Vad fiiiint! Grattis till dina nya fina fynd! Vad kul! Kram Malena

Anonym sa...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

Skatan sa...

Grattis till första loppisen! SÅ kul. Bra att du hittade det du sökt efter så länge...det brukar glädja länge, länge! har själv tillbringat min första semesterdag på en auktion - HELA dagen...är helt slut. Men kul var det! Vi ses igen : )

mcthete sa...

navigate to this web-site good quality replica bags find more info best replica bags online view website replica bags online

Unknown sa...

replica bags bangkok hermes fake h9z19n0a89 replica bags india blog h2i86j4c73 Ysl replica handbags replica bags high quality q1w09y4z86 replica bags ebay you could try this out r3q80r9q06 replica bags ebay

Unknown sa...

q6t98h9l91 r9u07l1t92 h5u93l9r26 l9v98y0y75 t6d59r8r35 k0z23p8e43