måndag 25 juni 2007

Hemma hos föräldrarna del 1


Härliga blomster i trädgården
Typiskt. Igår när jag kom upp med flyget var vädret bra och vi badade i nya utepoolen. Men vad händer idag då? Jo mulet, och det verkar inte bli bättre framöver medans det är strålande sol i Stockholm. Ödet? Men jag har ju det bra ändå här uppe hos familjen.
Tänkte visa lite bilder idag på föräldrarnas tomt, se även detta inlägg.
(Det ska även gå att dubbelklicka på bilderna så att ni ser detaljerna lite bättre)
Välkommen in i Fablernas Värld!




Bland alla djuren finns det även en liten vattenfontän med badvakten grodan som kontrollant


Semesterfirande grodor. Lite amputerade men ändå...

Att kärlek råder är det ingen tvekan om

Kram S.

12 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken härlig trädgård dina föräldrar har!! Så många vackra blommor och gulliga djur, om än döda... grodorna och katter var väl så söta! Ha en bra vistelse där uppe, ett dopp i polen lät inte helt fel! Mari.

n o r d i n g å r d e n sa...

Gullig liten lillstuga hade de också! Mari,.

Stina sa...

Men, vilka söta och fina bilder. Kram

Skatan sa...

Hej...tack! Kul att höra, det värmer : )

Du, jag gillar dina grodor! Störtsköna : ) Ha en fin dag!

Stina sa...

Tack, vad du är söt och go. Puss Stina

Anonym sa...

Va underbara blomsterbilder och vilka söta stenkatter som pussas! :)

Stina sa...

Du kanske är en sån där burkgumma som jag? Puss

Anonym sa...

Vackra bilder.

Eva Agnes sa...

Det var verkligen Fablernas värld hemma hos dina föräldrar. Jag kan tänka mig att barn kan gå på upptäcksfärd hur länge som helst där. Spännande.
Kramar Eva Agnes

Anonym sa...

vad fint med burkarna med snäckor ,köpte en gammal glasburk på auktion häromdan ,och har nu lagt mina snäckor jag plockade i thailand i den,så nu står den i mitt köksfönster .mysig blogg du har med blandat ,det gillar en gammal loppis tok. kram Lisbeth

theatay sa...

go right here high quality replica bags use this link replica bags buy online have a peek at this site luxury replica bags

neausmey sa...

discover this https://www.dolabuy.su my response bags replica ysl official source Chloe Dolabuy