måndag 11 juni 2007

Grönska & blomster



Gammal låtsasblomma som jag har fått i present en gång av min morbror och moster. Den har fått följa med mig genom alla flyttar. Tur att det inte var en riktig blomma, jag har nämligen en förmåga att ta kål på dem...


Foto: Ellos


Det är så härligt med all grönska och blommande prakt ute nu! Jag har försökt att ta tillvara på det i sovrummet, där har jag bl.a ett jättehärligt överkast som kommer från Ellos och som dessutom är vändbart. Nu såg jag att det även är på extrapris på deras hemsida, så det är väldigt förmånligt.


Samling med olika kuddar. Längst bak t.v: broderad kudde i present av min vän, t.h kuddfodral från min mormor. Mellersta raden t.v: vitt fodral från Indiska, blommigt fodral Hans Mikaels och längst fram Ikea.


Vet inte om det bara är hos oss, men min sambo blir vansinnig av alla kuddarna som ligger på sängen, men vad ska man göra då? ;) Annars har han inget problem med min inredning, förutom med kuddarna i soffan också... ha ha.




Hylla i sovrummet med olika ljuslyktor. Mitt gamla gosedjur är kanske lite malplacerat men hon har hängt med ett tag, så hon får hänga med lite till.



Sänglampa Årstid från IKEA
När sänglampan släcks är det dags att sova!


Sov gott!

Kram S.

3 kommentarer:

Skatan sa...

Hm...jag skall fundera på det ;-)

Stina sa...

Sötnos!

Anonym sa...

Finns det så fint överkast på Ellos nu...? jag har inte kollat där på jättelänge, men nu tror jag bestämt att jag måste :-)