lördag 5 februari 2011

Blogghörna


Så är man tillbaka igen! Tiden springer iväg och man har alltid en massa saker inbokat. Har varit väldigt mycket roliga grejer med mina arbetskamrater så det är trevligt :)

Min pappa har fyllt jämnt, vilket jag också kommer att göra i år ;) Fick dock bara gratulera honom via telefon då vi inte bor så nära varandra och min mormors födelsedag var för några dagar sedan. Hon och farfar var ju de jag fick ha kvar i vuxen ålder och ju mer åren går desto lättare är minnena att blekna. Så jag försöker tänka på dem ofta så att de fortafarande "finns kvar".


Idag visar jag upp min blogghörna. Även om jag inte hinner blogga så mycket så blir det rätt mycket häng här ändå. Vad vore livet utan internet? ;)


Förutom alla trevligheter med vänner så har jag tagit upp träningen också- skönt! Har ju några resor inplanerade under våren så det blir en tidig bikinisäsong i år! ;)

Önskar er en skön helg, nu har jag ledigt i några dagar!

Kram, S.

5 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilken härlig blogghörna du har!
Jo, visst blir det en hel del surfande, verkar vara oundvikligt!

Önskar dej en fortsatt fin helg!
Kram
LIsa

EM sa...

Jättefin blogghörna. Jag gillar snabel-a. Var får man tag på dessa?
Tänk vad man känner sig off när Internet inte funkar. Här långt ute på landet så svajar det ordentligt på linorna, så ibland blir man stollig när man ska vänta på att sidorna ska ladda. Snacka beroende.
Ha en skön helg
kram elsamarianne

Fröken Grön sa...

Vilken supermysig blogghörna du har skapat! Och jag kan bara hålla med, - vad vore livet utan internet? Höll på att förgås i somras när vi flyttade och det tog nästan en månad att få ordning på vårt bredband...
Ha en riktigt skön lördagkväll!
/Anna-Karin

yeyita sa...

Una esquina muy agradable y romantica, ami también me gusta mucho la @,
Gracias por tus comentarios, me hacen muy feliz, un fuerte abrazo de tu amiga Yeyita.

Mitt hvite hus sa...

Så koselig blogghjørnet du har laget deg... skjønner godt du sitter mye her..
så mange fin e ting du har der..

ha en fin søndag =)

klemme r