onsdag 26 januari 2011

Dream


Drömma...
ja det är något som jag hoppas att vi alla gör men att vi också ser till att förverkliga vissa av våra drömmar. Själv så älskar jag att resa och har några resor att se fram emot denna vår :)



Den här fina anteckningsboken köpte jag till min lillasyster i födelsedagspresent och hade tänkt köpa en till mig själv men jag hade turen att få en i julklapp av min storasyster. Klockrent tycker jag :)



Fortsätt drömma för det ska jag göra :)

Tack för ditt besök och välkommen tillbaka till mig.

Kram, S.

7 kommentarer:

liven sa...

Så skjønne bilder og boken er kjempefin :o)
Har faktisk ingen planer om reiser denne våren....men må snart se til å planlegge litt!1
allti kjekt å ha noe å se frem til!!

Ha en fin onsdagskveld :o)

Mitt hvite hus sa...

En ting er sikkert...ingen kan ta fra oss drømmene... og det er godt..

nydelig bok.. her holder vi på å planlegge sommer ferie.. og det er hyggelig.. vi drømmer litt og lander litt..

ha en fin dag

klemmer 0))

yeyita sa...

te propongo una visita a las islas Canarias, sol, playa,diversión,paisajes etc,
abrazos YEYITA.

Fröken Grön sa...

Vilken vacker anteckningsbok, var hittar man en sån?
Önskar dig en skön helg!
/Anna-Karin

Sallys hus sa...

Hej!
Uuunderbar bok!
Verkligen en sån där måste-ha-sak!!
Vad härligt det låter med resor att se fram emot..;)

Kram Katarina

Vintage sa...

Åh vad fint det var här hos dig! Ha en fin dag Kram susanne

tosmeau sa...

replica bags and shoes replica bags lv replica bags by joy