fredag 3 juli 2009

Värme

Lilla spishörnan i det rosa sovrummet i sommarstugan
*
Vilket väder vi har haft det! Kanon för alla glada semesterfirare, man har ju trott att varenda kund har varit utomlands ;)

Fejkblommor är bra, speciellt när det ska stå året runt i ett sommarhus
*
Min inspiration har inte varit så bra sedan jag kom tillbaka till stan. Kan ha något med att jag mestadels bara jobbar...tur att jag passade på att knäppa lite kort när jag var hemma då.

Jag har de senaste åren inte tagit så bra hand om mig själv. Men det har jag verkligen börjat ändra på nu. Sedan jag skaffade mig en PT så känner jag mig så mycket piggare och fräschare. För att inte tala om stark. Jag har pga mitt schema inte haft tid till att träna så ofta men genom att ha en PT så blir träningen verkligen effektiv. Det lustiga är att kroppen verkar komma ihåg att man har tränat tidigare (även fast det var ett braaaa tag sedan) för det har varit relativt lätt att få resultat. Och en annan fördel med att ha PT är att det inte blir lika lätt att fuska...för tjohej vad lätt det är att göra det *ha ha*.
*
Mycket inredningssnack det blev idag! ;)
Önskar er alla en riktigt skön helg!
*
Kram, S.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Gumman
Kul att höra att träningen går bra, skulle också vilja ha en PT
men tiden räcker inte till, börjar jobba på måndag, då blir nog atbetstiden 07.00-18.00, även lördagar, men en kort tid går allt
har tapetserat i köket i stugan, men ovanför diskbänken fattas tapet, har beställt en ny, snyggt blev det. här är moln o sol, lite kyligare i luften,
hoppas att du har det bra
Många kramar
Mamma o Pappa

Hannis sa...

Hej bruttan!
Ser så mysigt ut i eran stuga.
Ombonat!

Vad schysst att det funkar med träningen!
Är ingen gymmänniska men går med stavar och kör powerwalks + yoga med pilatesboll.
Men nu har jag legat av mig och det känns direkt.
Skyller på värmen=))
Och kliar mig i huvudet och undrar varför när kläderna inte passar!

Har det gått bra med jobbet?

Kram Hannis

Sublim design och Blossom kitchen sa...

vad kul det verkar med en pt, säkert super bra!
Själv tänkte jag börja med yoga till hösten.
Nu njuter man av semester:)
ha en skön sommar!
kram/s

Millas hem sa...

Aha!
Är det en sådan jag behöver för att komma igång!:)

Gillar hörnan på bilden...supercharmigt!

Kram Camilla

Camilla sa...

det får han ibland också :) sista godisbiten alltså :) IBLAND hehe

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go kväll!
O tack för rar hälsning!!

Så fint ni har det...härlig vedspis...sådan hade vi i vår stuga förr!

jag om nån behöver komma igång!!!


HA EN HÄRLIG VECKA!!
~~♥Kramelikram Millan♥~~

stina sa...

Men oj så duktig du är ....min träning är väll att springa runt i lägenheten och plocka tvätt ...hur kul lät det !? Men jag cyklar en hel del också ...
Vilka fina bilder från stugan!
Ha det bra !
Kram Stina

Nygammalt sa...

Hej mamma!
Ja det vore något för dig. Kanske senare när det är lite lugnare.
Kram.

Min Skattkammare sa...

Jaha....och vad är en PT, undrar en som är riktigt insöad!? Nåt som man blir pigg av.....är det piller? ;o)
Jag handlade riktigt fina fuskblommor igår, och det känns så bra att veta att jag inte kan ta död på dem! :o) Tralla la....
Vet du.....vi har ingen speciell tomt, inga fina rabatter, men den är lummig av alla träd och buskar, och det är ju enklare att sköta.
Er sommarstuga ser så otroligt mysig ut, och omgivningarna också. Jag kan tro att det är ett ställe att må bra på.
Självklart får du ha min bild på din blogg, du behöver inte ens fråga.....jag blir så glad!
Nu önskar jag dig en fortsatt härlig sommar, och stå på dig.....annars gör nån annan det! ;o)
Kram min vän!
Kicki

Camilla sa...

vädret lär inte bli bättre de närmaste dagarna och jag vill ju hem o bada i poolen ju!!