onsdag 29 juli 2009

Mera bilder

Passande nog fanns det dopfunt på gården*
Hej svejs!
Datatrasslet fortsätter så jag är åter hos min syster på besök
;-)

Enkel och vacker bukett...som jag också fick hålla i ;-)
'
Visar lite fler bilder från dopet och bröllopet som jag var på i helgen. Hade tur och fick låna min lillasysters fina kamera. Så det blev en hel del fina bilder =)
Brudbuketten framför brudparet till bords
'
Idag har det varit första riktiga sommardagen på min semester. Och den har tillbringats ute i solen och i poolen =)
Den goda bröllopstårtan
*
Får hoppas att morgondagen blir lika trevlig.
*
Kram, S.

3 kommentarer:

MiaMaria sa...

Hej!

Vilka härliga bilder!!

Och ha nu en RIKTIG skön semester!
MiaMaria

Anonym sa...

Hejsan!

jobbigt med dator krångel.
Vad fina bilder!
Vad kul att få se lite av dig!!!
Härligt med bröllop och barndop, lyckliga stunder som man kan leva på länge.
Ha det fint!
Kramar Bodil.

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilket fantastiskt vackert bröllop och dop!!! Och så snygg DU är!!!

Mari.