måndag 8 oktober 2007

Ny affär

Idag på min lediga dag passade jag på att besöka den fina butiken Kungens Lilla Piga i Gamla Stan som bloggen Magdalenas Hem har tipsat om. Jättefin, relativt ny butik som har många av de kända inredningsmärkena. Jag ser fram emot att handla där framåt jul igen i den trevliga butiken.
**
Här nere kan ni se vad som fick följa med mig hem: en blomranka (Hjärtan på tråd om jag inte missminner mig), två volangprydda stolsdynor från Nyblom och Kollén för endast 129:-/st (!) och en liten lavendelpåse.





Hade många planer för dagen men man får vara glad för det man hinner med på sin lediga dag.

Ha en bra fortsättning på veckan!
Kram S.

20 kommentarer:

stina sa...

Oj en affär som jag har missat! Nu måste jag genast ta mig tid att åka in till stan! Kram stina

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken söt liten påse! De verkar ha jättemycket fint, dit ska jag definitivt gå sen! Mari.

Solsjö - Under en vind sa...

Vilka fina inköp!! Piggar alltid upp med lite nytt! Kram!

sabina sa...

Va fina saker du köpt! Verkar vara en fin butik! Måste besöka den när jag är i dom krokarna nästa gång... ;) Kram

Ankan sa...

En ny butik i Gamla Stan!? Låter intressant! Skåpet var verkligen jättevackert!Jag lade även mäsrke till de vackra blå stolarna runt bordet, jättecharmiga!/Kram

Lily of the valley sa...

Vilken tur att jag bor så långt ifrån. ;)
kram Lily

Karin Krut sa...

Oj vilket fynd med stolsdynorna! och påsen var hur söt som helst :)
Kram Karin

Min Skattkammare sa...

Hej!
Där i storstaden är det väl svårt att komma hem tomhänt, eller!?
Stolsdynan är väldigt söt!
Kramis på Dig!

Lavendel & Romantik sa...

Tack snälla du!!!! Men vilken fin påse du köpt......Ha det gott Kram/Majsan

Ljuva ro sa...

Jag gillar stolsdynorna! Vilket bra pris! Fin påse oxå! Kram

Stina sa...

Här har man missat en massa fint. Den här datorn är så seg, så sist du skrev tog allt så lång tid.
Jo, jag har mailadressen på bloggen...hemmaliv@hotmail.com...kramis

Sallys hus sa...

Vilka fina inköp du gjort!
Det är alltid lika kul at komma hem med nåt nytt!
hela rummet känns nytt på nåt sätt!
Kram Katarina

NICOLINAS BONING sa...

Jaadu...dom där lediga dagarna...suck...jag vet faktiskt inte riktigt vart dom tar vägen...;-)
Men vilka snygga stolsdynor och påsen är ju för söt alltså:-D
Kram/Birgitta

Handplockat sa...

vill åxå ha en ledig dag och åka till gamla stan
tänk det är "bara 100mil exakt till stockholm"

ha det bäst

Eva Agnes sa...

Jättefina inköp. Billigt med stolskjolarna. De brukar kosta multum annars.
Gröna växter gör sig alltid,
Kramar Eva Agnes

Linneagården sa...

Vad fina saker du köpt. Det blev ju jättegulligt med stolsdynan.
*kram* /madelene

Anonym sa...

Jättefina saker!
Ja, jag kör hårt med träningen men får ta en paus nu med min Mor här....
Kram Bodil.

My White Cottage sa...

Fina inköp!!! Kramar från Jenny

Lavendel & Romantik sa...

Tack snälla...Jag kommer nog att visa mera sen Ha det Kram/Majsan

Anonym sa...

Vilka underbara saker du har köpt! Den missade jag när jag var i hufvudstaden! hihi..Såna stolsdynor är så himla fina! Kram :)