måndag 1 oktober 2007

Besök hos mor och far- sovrummet

Så var det en ny vecka igen, tiden går bara så fort. Men jag och en kompis lyckades faktiskt klämma in ett träningspass på Friskis ikväll (mitt första sen jag skaffade kortet för fem veckor sedan...), bättre sent än aldrig. Trots att man har tränat mycket tidigare i sina dagar så körde vi baspasset tills vi har börjat komma igång lite mer. De på intensivpasset såg ju ut att ha himla kul och bättre musik, så det är ju vårt mål *ha ha.
*
Vad roligt att ni gillade hallbilderna hos mina föräldrar, trots att det inte fanns så mycket i vitt... ;) Idag får vi kika in lite i deras sovrum.
**

I sovrummet tronar denna vackra byrå





Den blåvita kannan har jag tyckt varit så fin, så när jag och mitt ex besökte en affär där de säljer gammalt porslin så stod det en där, (dock inte fatet) så nu är jag ägare till en likadan. Och glad är jag över den fina presenten! =)


Kudden är köpt på Johannas Gammalt & Nytt


Och visst är det så, att störst av allt är kärleken. Kärleken kan vara till din partner, barn, föräldrar...ja listan kan ju göra hur lång som helst. Nu blev jag lite djup *ha ha*
Nästa gång får vi gå upp för trappan. Får hoppas att jag inte har sån träningsvärk då ;)

Sov så gott nu.
Kram S.

13 kommentarer:

Dorthe ♥ sa...

Vilken underbar kudde...den skulle jag vilja ha!
Kram
Dorthe

Stina sa...

Åh vad fint. Kram

Nilla sa...

Va fint dom har.
Kan bara hålla med, kärlek är störst, i bland måste man bli djup...hihi.
Kram Pernilla

Amoroso sa...

Vilken vacker byrå!! Nu finns bild på porslinsrosorna, hoppas det inte gör något att ditt "namn" nämndes..:-)

Karin Krut sa...

Vilken fantastisk byrå! Den är jättefin :) Jag har avtalat med mig själv att gå och träna EN gång den här veckan men tiden går så fort så jag börjar bli orolig ;)
Ha en skön dag
Kram Karin

faster atta sa...

Kudden säger allt!! Den borde alla ha i sitt hem.
kram

Min Skattkammare sa...

Vad fint och pyssligt hon har din mamma. Är det därifrån du har fått ditt, kanske?!
Nej allt måste inte vara vitt för att vara vackert...........ska vi bryta trenden??? hi hi
Kudden är ljuvlig.......
Kram kicki

Lilla Blanka sa...

Vilken vacker byrå! Ett riktigt hantverk!
kram

Nygammalt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MiaMaria sa...

Fint!
Vad duktig du är som tar dig tid och tränar, viktigt.
Trevlig kväll!
Miamaria

Min Skattkammare sa...

.........nää, jag lovar!
Varför tror du jag sitter här.........hmm.........och plattar ut röven!!!! ?
GAPSKRATT

Stina sa...

Kram på dig du...:-)

Anonym sa...

Vilken fin möbel de har!...tror att jag har likadant kuddfodral med brodyr..Tack för din "röst" hos mig ang. bloggbyte! Kram :)