onsdag 31 oktober 2007

10 000 klubben


Nu har jag också kommit med i 10 000 klubben. Ja alltså 10 000 besökare! =)

Jag tackar allra ödmjukast för alla besök jag får och för alla fina kommentarer ni skriver till mig. Tusen tack! Det är ju p g a all inspiration ni ger mig som jag fortsätter med min blogg. Ibland blir det ofta men när det är fullt upp blir inläggen färre. Men tack igen alla ni som följer med mig på denna resa i inredningsvärlden.

Nu har jag turen att vara schemalagd med sex dagars ledighet i rad, och vad passar bättre än att få besök av min storasyster?! Ikväll kommer hon med mitt duntäcke (kan behövas nu när det bara blir kallar och kallare) och min efterlängtade svarta House Doctor tavla som hon har fått köpa med sig till mig. Den ska få hänga i mitt sovrum som jag nyss har stylat om lite. Det lilla som går alltså...Men nästa gång så visar jag alltså upp den fina tavlan och lite annat från mitt sovrum.

Må så gott alla! Nu ska jag städa och tvätta innan jag får mitt finbesök. Vill ju inte skrämma iväg henne! ;)

Kram S.

21 kommentarer:

faster atta sa...

Så härligt med lite besök!! och att få en fin tavla och ett skönt duntäcke att gosa i är ju inte fy skam det heller.....

Visst är det härligt med lupinerna! Det var ett gäng som blommade för någon vecka sen oxå, men de dog när frosten kom! dessa har kommit nu de senaste dagarna och har vi bara lite tur med vädret så kan vi nog njuta av dom några dagar till!

kram

Anonym sa...

du är ju inte riktigt klok :p ska hon behöva frakta med sig halva bohaget från mamma o pappa med bussen ;-)??

Nygammalt sa...

Lillasyster:
Yes, tjänster och gentjänster ;) *he he*

Anonym sa...

måste vara en jäkla bra gentjänst till henne sen ;-)!
hoppas ni får det roligt iaf.

Nya och gamla ting sa...

Lycka till med lägenhetssökandet du med! Grattis till 10 000 besökare, det är du värd! Ha en fin ledighet.

Lavendel & Romantik sa...

Grattis!!!!Du får ha det så mysigt med din syster nu mys ordentligt Kram/Majsan

Stina sa...

Jag säger som Majsan...- Mys på nu...Kramis

Maria sa...

Grattis till 10 000 :-) Och vad spännande att få hem nya saker *ler*

Lily of the valley sa...

Åh, det är härligt med äkta syskonkärlek ;)
Grattis till dina 10 000 :)
Jag hoppas att du aldrig slutar blogga...
Ha de gott
kram Lily

Lantliga drömmar sa...

Roligt med besök! :-)
Och speciellt med gäster som tar med sig saker när de kommer... ;-)
Ska bli spännande att se den nya tavlan!

Ha det gott!

Min Skattkammare sa...

Jag gratulerar till dina 10.000 besökare!
Den där syväskan är ju helt underbar......panduro, sa du!?
Usch vad mörkret gör en trött, gäsp!
Kram till dig!
Kicki

MiaMaria sa...

Vad roligt med besök. Ni får ha´det så roligt.
Grattis till dig!

Må så gott!
Miamaria

Solsjö - Under en vind sa...

STORT GRATTIS till alla besökare!!
Njut nu av systers besök, så mysigt! Kramar!

Linneagården sa...

Önskar dig & syrran din några trevliga dagar ihop!
Må så gott /madelene

NICOLINAS BONING sa...

...ASGARV...Jag som först trodde att du hade gjort något annat spännande;-)
Men sen såg jag ju att det inte var på det viset...men GRATTIS iaf till alla dina besökare!
Det är alltid lika spännande att kika in hos dig...försöker göra det varje dag...hmhm...vem försöker jag lura då?
Jag ÄR ju in hit varje dag=)
Njut av syster och ledigheten!
Kramar/Birgtta

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Grattis vännen! inte undra på att du fått så mycket besök du har ju en helt underbar blogg! :) kram

Lilla Blanka sa...

GRATTIS...till 10000!!!
Vad sköönt med lite ledighet, och kul med besök av syrran :)
Hoppas vi får se svarta tavlan sen ;)
Kram

Anonym sa...

Va härligt med ledighet!...och vilken fin bild! :)

sabina sa...

Spegeln är jättefin! Ni får säkert det helt underbart med en massa tjej-snack! Ha så roligt!

ChatrinesLiving sa...

Gratulerer med så mange besøkende!!:)

Hem och Lycka sa...

Grattis! kram