onsdag 22 december 2010

Dan före dan före dopparedan!


Jul, jul, strålande jul...ja nu är det inte långt kvar! :)




När min käre far var nere i storstan för någon månad sedan passade jag på att skicka med lite julklappar med honom. Ju mindre jag behöver släpa på upp desto bättre! Så ja, man kan säga att jag har varit ute i rätt god tid! ;)


Klipp och klistra, det tycker jag är kul. När tid finns vill säga.


Så här kommer två av mina julklappar se ut. Alltid kul med något personligt tycker jag.

Kram, S.

4 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så vakkert du har gjort det med julegavene--og jammen har du vært ute tidlig.. så deilig da..

Ønsker deg en fin lille, lille julaften O=)

klemmer

Åsa sa...

Så vackra paket!!! Skulle gärna mottaga ett sånt av tomten.

Kram Åsa

Unknown sa...

Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

yanmaneee sa...

curry 6
off white nike
hermes birkin
supreme t shirt
yeezy 350
kyrie 7 shoes
kobe sneakers
russell westbrook shoes
lebron shoes
supreme t shirt