onsdag 27 oktober 2010

Tick tack...


Måste säga att det är väldigt trevligt för oss som gillar den gammeldagsa stilen att modet också går åt det hållet. Åtminstonde att det finns relativt tillgängligt. Nu har inte jag allra lättast att hitta kläder och skor men accessoarer däremot...väskor...ååååh- me like! Och något jag länge har varit ute efter är ett fickur som halsband. Såg en hel del av den varan på Formexmässan nu i höst.

Som alla vet är det inte det allra lättaste att hitta det man vill ha. Eller att man har tid att leta, så då är ju webbutiker vädligt bra! Framför allt nu när julen nalkas. Dessa fina ur har jag hittat på Fridas gård. Tycker att de har en massa snygga grejer där och grymt bra service. Jag skulle inte ha något emot att få någon av dessa i ett paket under granen i jul... ;)

Nästa gång ska jag visa upp lite mer julinspirerande saker som jag har hittat där. Blev väldigt mycket jul i detta inlägg, ha ha men som ni vet går det ju ruskigt fort nu och den har så smått börja komma till jobbet nu också.

Kram, S.

3 kommentarer:

EM sa...

Visst är uren fantastiska. Tänk vilken känsla att ha ett sånt i hänge runt halsen. En sak är klar. Önskelistan till tomten är väldans lång i år. Och nu lägger jag till länkar till web-butikerna så tomten får lättare att hitta precis det jag vill ha. Bra va?
kram elsamarianne

Hulda sa...

Så flotte klokker! Jeg likte spesielt godt den på det andre bildet. Vakker. :) Du gleder deg til advent og jul, du også? :)

Nicole sa...

Mmm, gammaldags fickur är jättefina. Hoppas att tomten tittar in i din blogg nu då ;).

Lycka till i min utlottning!

Kram, Nicole