lördag 2 oktober 2010

Mörka moln


Hösten har bjudit på förvånandsvärt soliga dagar och träden lyser av olika färgstarka färger. Vackert!



Men säg den himmel som är klar, nu i veckan fick jag höra att bloggvännen Fru Gredelin har gått bort efter att ha fått tillbaka sin cancer. Det gick så fort att man inte hann med... Bodil var, av den kontakt jag hann ha med henne, en fantastisk varm och trevlig kvinna. Tänk hur denna värld har skapat så många nya kontakter trots att man är i helt olika skeenden i livet. Jag är glad för den lilla kontakt jag hann få med Bodil och mina tankar går nu till hennes nära och kära.

Livet är så oändligt oförutsägbart, så ta hand om dina nära och kära!


Framför allt, glöm inte att ta hand om Dig själv! För Du är viktig!

Önskar er alla en trevlig helg!

Kram, S.

3 kommentarer:

Lily sa...

Vackra bilder!

Jag hade aldrig någon kontakt med Fru Gredelin men mina tankar går ändå till hennes nära och kära!

Det är viktigt att även ta hand om sig själv! Det är lätt att glömma..

Var rädd om dig min vän
Kram Lily

Lisas torp sa...

Så fint du skriver här!
Jag hade också lite kontakt med Fru Gredelin och fick också ett intryck av att hon var en mycket varm och godhjärtad människa och dessutom så flink på att handarbeta och annat finhantverk!
Vann en gång en kudde som hon hade gjort! Jag har sällen sett något så välgjort och vackert!!!
Fint också att få minnas såhär och skäna tankar till de som stått henne nära!
Kram
Lisa

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Jättefina höstbilder!
Tråkigt med fru Gredelins bortgång! Sänder tankar till hennes nära. Livet kan vara kort och förändras på en sekund. Det gäller att man tar vara på livet man har här och nu, vara mån om sig själv, som många gånger lätt kan glömmas och vara mån om sina goaste nära omkring en.

Ta hand om dig med och jag tror att fru Gredelin uppskattar dina ord och omtankar!

Kram Elin