lördag 30 oktober 2010

Juligt


Behöver inga nya kuddar men kanske ett nytt fodral

Här kommer ett lite juligt inslag. När jag kikade runt på Fridas gård förra gången så hittade jag lite fina julsaker som skulle passa fint hemma :)


Julig säck som innan jul kan användas som ett fodral för fotöljen eller varför inte som julklappssäck på självaste julaftonen?!

 Snyggt överkast för sängen eller soffan

Jag har denna ljusstake i mörkare och större modell. Den får faktiskt agera som året-runt-ljuskälla p g a förvaringsbrist. Kan dock inte säga att jag klagar över det för jag tycker att den är som ett smycke i sig.
Tycker det här julevangeliet är så sött, mysigt att ha hängandes framme.

Önskar er en skön helg. Själv har jag finbesök av mamma så här har vi det bra :)

Kram, S.

5 kommentarer:

EM sa...

En hel massa vill-ha saker.
Fina bilder
kram elsamarianne

Mor Grön sa...

Jag har också börjat kika runt efter julpynt. Fast hos oss slutar det alltid med att mannen och barnen släpar fram en massa anskrämliga plastrenar och annat som de på något undelrigtvis tycks samla på sig så mitt stämningsfulla gammeldagsiga julpiff blir totalt undertryckt av nån slags allmän Las Vegas/bordell-stil med blinkande grisar. Men drömma kan man ju. *sucka*

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så masse fine ting du har fått deg.. den sekkene var nydelig...

Lysestaken også..

kjekt å få noe nytt..

god helg

Klemmer 0))

Hulda sa...

Så vakre ting. Jeg falt for den flotte puten. Har en som ligner i svart og blått. Herlige ting!!

Anneli sa...

Hejsan.

Så fina saker du visar!

Kuddfodralet var ju så sött och likaså säcken.

Ha en fin dag,
Kram Anneli.