söndag 23 januari 2011

Gammalt tråg


Vi inredningsbloggare är ju ganska bra på att återvinna och göra om saker, att använda en sak till olika ting gör ju att den känns nästan som "ny". Det här gamla tråget från Fälle har jag fått av min mor och den har kommit väl till användning. På bilden ovan ligger ljusslingan av blommor i den.


Stenar och blockljus


Diverse förvaring

Idag har jag tråget i min mörka hall med andra små ljuslyktor i den. Ok, erkänner att det lätt hamnar nycklar, läppglans och andra små ting i den också ;)

Önskar er alla en god fortsättning på helgen. Ska försöka besöka er snart men först ska jag träffa några vänner och planera en trevlig semester :D

Kram, S.

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så flott dette var! Et nydelig trau. Det kan brukes til mye dekorativt, det viser du så fint her. :)
Kos deg med vennene. :)

Lisas torp sa...

Ja gamla saker är roligt att återupprätta! Så fint med ditt tråg!
Det låter kul med semesterplanering!
Ha en fortsatt skön söndag!
Kram
Lisa

Mycket annat & lite betong sa...

Visst är det bra med olika användningsområden för samma sak. Snyggt med ljusen.

Härligt med semesterplanering!

Trevlig kväll!
Agneta

Anneli sa...

Hejsan.

Återanvändning....det gillar jag.

Många saker passar verkligen till så oändligt många områden.

Låter riktigt spännande med semesterplanering....

Ha det gott,
Kram Anneli.

Fröken Grön sa...

Ett vackert gammalt tråg för förvaring av läppglans och annat småplock hade gärna fått finnas i min hall också. Jättefint!
Må så gott i veckan!
/Anna-Karin

Inka sa...

Hej, gumman!

Vad kul...jag har ett precis likadant tråg hemma. Ja, du har rätt, man använder verkligen sakerna på olika sätt, efter årstid och humör. Det är ju så kul att kunna variera.

Trevlig kväll


Kram Inka

Anonym sa...

off white hoodie
golden goose
bape
kobe byrant shoes
off white shoes