torsdag 19 november 2009

Liten titt

Så har jag äntligen "landat" i lägenheten. Men med det här underbara vädret ute är det svårt att ta bilder inomhus. Alla blir så mörka. Dock har jag försökt att fota lite från mitt vardagsrum, ska visa lite mer bilder nästa gång.

Tänk att jag hade så mycket saker i min gamla lägenhete...oj oj oj, hur gick det till? ;-) Dock har jag skaffat lite nya textilier. CLV-kudden har jag haft sedan tidigare men nytt är linnekudden med text från H&M samt den vita stora kudden från IKEA. Vilket fantastiskt pris det är på H&M-kudden, gillar den skarpt!


Jag var ute efter en golvlampa och den här svarta fanns redan i lägenheten, och glad för det blev jag :)
*
Nu när flytten är gjord och all stress över det är borta så verkar det som att julstämningen även kommer till mig i år. Här har jag lagt fram lite julböcker plus lite nyinköpta jultidningar att njuta av med en god kopp te. Mysigt.

I nästa inlägg kommer jag att visa fler bilder från vardagsrummet, och då kommer ni nog inte att tycka att den blå färgen är så konstig ändå, även om man helst vill ha vitt, ha ha.

*
Önskar er alla en skön helg!
*
Kram, S.

4 kommentarer:

Hannis sa...

Tycker det ser vääääldigt fint ut jag!
Den blå färgen ser ut att vara nån grå eller svamlar jag??

Skönt att du är på plats!
Och kan njuta lite=))

Kram Hannis

Mitt hvite hus sa...

Ser ut som du har kommet bra på plass i din nye leilighet...

Gleder meg til flere bilder..
har disse putene fra H& M selv.. de er fine..
klem kerstin

lillasyster sa...

vad kul att få se hur du bor, nu är det bara alla andra rum kvar att visa :).

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Hallåååj!

Ser att du kommit lite till rätta i nya läggan nu...verkar supernice juh :P
Jag väntar på såna där HM-kuddar oxå, haha, kunde inte låta bli at beställa härom veckan ;)
Har elljusstaken kommit fram helskinnad?

ha en trevlig helg!
Kramen