söndag 5 oktober 2008

Himlen runt hörnet...och i butiken

Så var det dags för det sista och lite "ruffigare" inlägget från min favoritbutik. Här finns så galet mycket fina saker att det nästan är jobbigt att vara där. För hur fina sakerna än är så är lägenheten fortfarande inte större när jag kommer hem ;) Men det blev lite småsaker därifrån, vad jag köpte får ni se en annan gång.

Men glöm inte att dubbelklicka på bilderna så att du får se lite bättre ;)

Religiös? Icke men jag gillar verkligen allt med madonnor på, de sprider en väldigt lugn och harmonisk känsla omkring sig. På bilden ovan finns två stycken fina madonnor...önskar så mycket att det var mina, nästan som när man var liten och ville ha en docka ;) ha ha men tyvärr blev jag dumsnål. Känns det bekant? Nähä..bara jag kanske *ha ha*


Och varför slog jag inte till på den här fina kvinnobysten då? Kuddarna har jag ju redan =)
Allt som glimmar är inte guld...och tack för det tycker jag. Älskar allt fattigmanssilver och liknande.





Här är det läge att dubbelklicka...om du vill se vad som finns på hyllan ;)

Sist men inte minst den underbara Julboken från Jeanne d'Arc Living. Nu är den min! Tack tjejer! =)
Tack för att ni ville följa med på rundturen. Det finns så mycket fint att visa er men bilderna gör dem inte rättvisa. Ni får helt enkelt åka dit! =) Hälsa från mig för nu blir det storstan igen!
Kram, S.

21 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Hej!
Åh så mycket fint!! Där skulle man kunna shoppa loss ordentligt :)
Kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Wow säger jag bara..så mycket mycket fiiiint:)
Ha det bra idag.
Kram Lallis

Gårdsromantik sa...

Så mycket fint!

De där kuddarna är så vackra.

Kram Maud

Hem och Lycka sa...

Ojoj vad mycket snyggt! kram

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Har du kommit dig hem ordentligt..och hann du till jobbet? :O

Finfina bilder från butiken! Jag måste ta med mig kameran imorgon när jag jobbar och fota till butiksbloggen...det har kommit så himla mycket medans jag varit sjuk/skadad...jag lär få sitta och lägga ut bilder i två timmar sen, haha.

Kram

Evelina sa...

Oj,oj vad mycket fint. Blir helt hagalen!! =)

Kram Evelina

n o r d i n g å r d e n sa...

Ja, jag säger det igen, detta öär verkligen Himlen runt hörnet, vilken sagolikt vacker butik med en massa vill ha saker! Tack för titten! Mari.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åhhh vilken rundtur , åh vad det kliar i VILL-HA nerven !!
De e tur att pengar inte växer på träd och att huset inte är större ;-)
Kram/Lotta

Ulrica sa...

Sååå mycket fint. Där skulle man lätt kunna spendera alldeles för mycket pengar.

Lilla Blanka sa...

*drömmer mig bort*
Åhh så mycket fint..och Jul-boken..ja den har jag inte köpt än..men vill verkligen ha!

Kram
Mia

Desirée sa...

Synd Himlen runt hörnet ligger så långt borta bara..

Lily of the valley sa...

Jisses så mycket VILL HA! Synd jag inte har en välfylld plånbok och ett större hem!!!!!
Kram Lily

Petra sa...

Nää, minsann - här dubbelklickas inget på några bilder som helst! Fy dig som lockar en till köpmani! *asgarv* Hur underbara saker som helst, dregel, dregel... MÅSTE man välja?? Varför kan ingen knacka på min dörr och säga - "ta allt, Petra, ta allt". :-D
Hoppas du får en härlig vecka!
kram
Petra

spetsar och änglar sa...

Åhh så mycket som är såååå fint.Vill haaaaaaaaaaaa.

Kram /Heléne

Inspiration i vitt sa...

Wow vad mycket fint, har aldrig varit där men skulle väldigt gjärna villja.
Det är verkligen svårt att välja nåt när det finns så mycket, vi fär väl se vad du köpte?.
Kram på dig/Ingela.

Anonym sa...

Åhhh, så mycket fint!
Jag skulle hemskt gärna vilja besöka den affären.
Lyckost dig!
Du handla många saker kan jag tänka mig?
Ha det gott!
Din blogg är så himla fin!
Kram Bodil.

Sallys hus sa...

Himmel en sån härlig butik...och vilket passande namn! mig att man kan gå hur länge som helst.
Ha en härlig helg!
Kraaam

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Vilken ljuvligt vacker butik, en så där man bara kan stå och stirra i:)
Tack för inspirationen!Julboken väntar jag spänning på.
Må så gott
/S

Åsa sa...

Hejsan!

Vad mycket fint på bilderna från den butiken...man blir riktigt köpsugen.

Skickade din vinst i går.
Kramar Åsa

Åsa sa...

Hej igen!

Du har nåt hos mej.
Kram igen Åsa

Anonym sa...

Tack!!!!
Ha en underbar helg!
Kram och puss från brudarna Morse.