torsdag 10 april 2008

Himlen runt hörnet- zink

Hej igen!
Kul att det är så många som uppskattar att få följa med till den fina norrländska butiken Himlen runt hörnet. Måste dock upprepa att den här butiken inte har något med den i Stockholm att göra. Så åker ni dit så är det säkerligen inte samma sortiment. Istället får ni ta er en tur uppåt i landet ;)



Så här fint är det bakom disken. Vilken ögonfröjd!





Här har vi lite zink och blandat.
*

Mina fina kuddar som jag har på sängen kommer som ni ser härifrån.



I det här fina skåpet, som en äldre man i stan har gjort, rymmer allt från emblemer, kors och dörrstoppare.


Ni som har varit med ett tag har sett att jag har några av dessa fina tavlor



*
Nästa gång får ni se ännu mer bilder från den här superfina affären.
*
Vill passa på att tacka er för att ni är så tålmodiga och besöker mig trots att jag har så lite tid till att uppdatera min blogg nu. Hoppas att ni har överseende med att jag inte hinner svara er så mycket som jag önskar. Men jag lovar att ta tag i det så fort jag får mer tid.
*
En stor kram till världens bästa bloggvänner!

26 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

DEn butiken önskar jag att jag hade lite närmare!

Önskar dig en skön helg, kram!

Vitt är vackert sa...

Hej!

Men du vilken affär!!! Herrgudars så mycket fint! Önskar det fanns nåt liknande här i närheten,,, Här är mest loppisar...

Ha en skön kväll och helg!

Kram Ellinor

Stämningsfullt sa...

oj, oj så mycket fint!!
Kram.

Jenny Oak Fae sa...

Säger detsamma, OJ, så mycket fint!!!

Kram, Jenny

<3

Lily of the valley sa...

Säger bara wow, wow, wow! Vilken underbar butik :D
Ha en skön helg
kram Lily

I ett litet hus sa...

Men så mycket fint! Massa fint, vilken underbar butik!

Ha det gott!

::fina:: sa...

Hejsan, åh det där verkar vara en mysig butik, där skulle jag öärna strosa runt! Synd att den är så himla långt bort. Men det var en njutning bara att få ta del av bilderna! :-)
~Josefine

My Lovely Things sa...

åh vilken vacker affär..

så mycket fint..

förstår att man inte kommer tomhänt därifrån..

ha det så gott..
kram annna

Sara sa...

Ramlade in här från Vita ranunkler, tur var det för du har en jättefin blogg! Ha en fin helg.
Kram Sara

Cornelias Corner sa...

Men vilken affär!! Verkar finnas så många sådana affärer norrut i vårt land.

Känner själv att Himlen är lite runt hörnet just nu....=)

Kram och ha en bra helg!

Elzie sa...

Så mycket vackert. Tur man inte bor i närheten där *s*.
Hoppas ni får en bra helg.
KRam Elzie

Lilla Blanka sa...

Åh vilken butik...!
Åker jag uppåt norrland så vet jag var jag skulle smita in :)
Kraaam
Mia

Rosa Hemmet sa...

Hej! Blev jätteglad när jag hörde det kommit en ny butik till Norrland, men då visade sig att det var väääldigt långt ner i landet. Norrland är väldigt stort när man bor i Luleå! Fin sida.

Hannis sa...

Hej bruden!
Det var det värsta.
Mer bilder därifrån och jag sätter mig i bilen och kör norrut!!
Himlarns så mycket fint.

Önskar dig en kanonhelg/Kram Hannis

Änglahem sa...

Åhhh vad mycket fint där verkar finnas där! och du bara fortsätter att fresta oss...ajaj*hihi*

Varför är Sverige såååå långt för? blir dyra saker om man ska ta sig från södra till norra delen av landet!!!!*snyft*

Ha en superbra helg!
Kramis/Ulrika

Ann-Catrin sa...

oj oj vilken underbar butik.. härlig inredning..
Där skulle jag kunna gå lääänge!
kul att du delar med dig!
Kram A-C

Petra sa...

Wow, säger jag bara! Jag föll direkt för bl a fågelburarna, kuddar med tryck vore heller inte helt fel! Hoppas allt är bra med dig och att du får en härlig fortsatt helg!
Kramiz
Petra

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, åh så kul att få se mera från den vackra butiken, jag trodde du slutat blogga! Ingen press:) vi kikar inte när du byter inlägg, iblnda har man bara inte tid att byta inlägg så ofta, så är det. Jag har haft turen att kunna göra det bara men det kommer ju inte vara för evigt förstås... jätetfina bilder från en dömysig butik, så mycket vackra ting de hade, jag har lagt butiken på min "lista" av kommaihågställen! Ha en skön söndag och bra ny vecka! Mari.

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj så mycket underbart , passande namn på den butiken ;-)
Kram/Lotta

Hem och Lycka sa...

Ujuj vilken underbar butik!! kram

Skatan sa...

Oj...där skulle jag kunna stå och pilla och känna i timmar :)

Ha en fin vecka!

NICOLINAS BONING sa...

Det är klart att eftersom vi får följa med dig till Himlen runt hörnet så har vi tålamod med att vänta tills du har tid för oss:-)
Skämt åsido...det är ju inget tvång att man ska vara väldigt flitig utan man ska ägna sig åt bloggen när man har tid annars blir det bara en stressfaktor...och det vill vi ju inte!!!

Ha det bra och kram/Birgitta

Ardisia sa...

Åååh, ååååh, ojojojoj, vilka fina saker! antar att du bor nära till affären? Lyckost!

Kram
och tack för butikstipset & bilderna

Hannis sa...

Du e ju bara för skön=))
Mediumpass!!
Då skulle jag smälla av!
Då blir man ju anfådd...
Går på KI-Yoga(Friskis och svettis)
Det som är bäst är att det är anpassat efter individen så man gör det man klarar. Min melodi!

Ljusslingan har jag köpt på Ikea.
Kostade bara 40:- och går på batteri.

Kramen igen

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ååå verkar ju vara en uuunderbar butik ju,,så mycket jag vill HA!!!!!!

~~* W I T H ♥ L O V E *~~
Millan

Lisas torp sa...

Härlig butik det är!! Har själv varit där och snokat flera gånger. De är så hmla trevliga också!!!

Fina inspirerande bilder du visar här!

Jag vill också ge dej en UTMANING, som finns i mitt senaste inlägg!

sköt om dej!

Kram

Lisa