fredag 20 juli 2007

Hurra hurra hurra...

Fotot hittade jag här


...för mig idag! Idag är det nämligen min födelsedag! Och inte nog med det, det är första dagen på min semester också. Inte illa det! Så nu beger jag mig uppåt igen till mina nära och kära. Ska bli skönt att få komma hem igen. Hade jag kunnat skulle jag bjuda alla Er kära bloggare och besökare på tårtan ovan. Men eftersom vi alla är utspridda vill jag passa på att tacka er alla för alla trevliga kommentarer ni ger mig. Och för att ni är så trevliga.

Inom en ganska snar framtid kommer jag att byta "bo", så om någon i Stockholmsområdet vet om någon liten lägenhet så får ni mer än gärna höra av er.

Med önskan om en trevlig dag.

Många kramar till Er alla!

S.

13 kommentarer:

Lotten sa...

Grattis på födelsedagen! Ha en riktigt trevlig semester oxå!

Lily of the valley sa...

STORT GRATTIS på födelsedagen! Tårtan ser mumsig ut...:)
Ha en skön semester
kram Lily

Trollmor sa...

Hurra & grattis!
Hoppas att du får en fin födelsedag och en skön & härlig semester!

::fina:: sa...

Stort grattis på födelsedagen! Vilken härlig start på semestern!

Eva Agnes sa...

Stort GRATTIS på födelsedagen och ha en skön semester.
Om du kör bil ska du köra försiktigt. Om inte sköt om dig ändå.
Kramar Eva Agnes

Nya och gamla ting sa...

Många grattisönskningar till DIG på din dag! Hoppas att den har varit bra! Återstår 1,5 timme nu så njuuut:-)

Stina sa...

Hoppas att dagen gjorde dig happy. Puss

Anonym sa...

Grattis på din dag! Hoppas den var underbar!
Kram Bodil.

Hem och Lycka sa...

Grattis, grattis!!

Lavendel & Romantik sa...

GRATTIS på din dag!!!! Ha en skön semester och sköt om dig Kram/Majsan

Mallan sa...

Ett stort grattis på bemärkelsedagen! Hoppas du får en bra dag! Kram Malena

Interiørhuset sa...

Gratulerer så masse med dagen du hadde i går!!! Håper du fikk en kjempe flott dag=)

Cornelias Corner sa...

Hipp hipp hurra!