söndag 15 maj 2011

Black & white










Svart eller vitt, yin och yang, salt och peppar... Livet är sällan svart eller vitt men inredningen kan gärna få vara det ibland. Hittade mycket fint i dessa kulörer hos "Himlen". Undra om man kan flytta in där? Verkar enkalare och billigare så för jag har hittat mycket fint :)

Som ni kanske märker så har jag fått dille på tavlor också, speciellt fjärilar. Kan ha göra med att jag inte får sätta upp tavlor här där jag bor och det man inte får brukar man ju oftast vilja ha ;) Och att de är så här fina skadar ju inte heller.

Kram, S.

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Halloj! Hur jag hittad hit, det vet jag inte. Men glad är jag att jag sprang över din blogg! Vilka underbara klockor i förra inlägget och vilken fin header du har!!
Ha det fint!