onsdag 14 juli 2010

Nära nära


Hoppas ni alla får njuta av det fantastiska sommarvädret som omger vårt avlånga land, även om det på vissa håll har blivit oväder nu. 30 grader i flera dagar...underbart! :) Dock har inte min semester börjat ännu men nu är det mycket nära, till helgen hoppas jag få njuta av den härliga semstervärmen. Har du någon semester?



Med semester så brukar det obligatoriskt bli födelsedagsfirande uppe i norr så till veckan flyger jag upp. Då kommer förhoppningsvis mina blogginlägg att öka också för det finns mycket smått och gott där uppe att fotografera. Bland annat blir loppis och självklart besök på underbara Himlen runt hörnet! Och så stugan förstås, vad vore ett besök utan min kära stuga?!

Vi hörs snart igen!

Kram, S.

2 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelige med de små skoene dine hengende på knaggen. Skjønn tapet også. Fikk nostalgifølelsen fram hos meg. :)

Dere er heldige som har det så varmt og fint, det kan vi ikke si at vi har her nord i Norge. Sommeren har hittil ikke vært noe særlig å skryte av. Håper det kan bli bedre vær. :)

Tigris Predikantan sa...

Härliga skor, visst används de? Just denna fina sommar måste de vara prima!
:)