söndag 22 februari 2009

Vitt och vintagebilder

Och så var det vitt igen...ute alltså. Inomhus är det ju i princip alltid vitt ;)
*
Har ni sett denna sajt? Där kan ni, som jag har gjort, ändra era bilder så det ser riktigt gammeldagsa ut. Jag har gjort om dessa bilder från min sommarstuga. Tycker det passar in riktigt bra då stugan har några år på nacken.




Nu är jag äntligen ledig några dagar så det känns skönt. Ska väl ta tag i tvättandet snart så att man har lite sommarkläder att använda =)
*
Höll ju på att glömma den här fina awarden som jag har fått från gulliga Camilla med bloggen Mitt Ljuva Hem. Tack snälla för den! Kika in hos henne om du inte redan har gjort det. Jag ger denna utmärkelse till alla ni bloggare där ute, det är fantastiskt hur många fina bloggar det finns.
*
Ha en skön söndag!
*
Kram, S.

12 kommentarer:

Hulda sa...

Har også vært innom den siden, utrolig artig å forvandle bilder på den måten. Så skikkelig fint ut hos deg!

Hannis sa...

Häftigt!
Bilderna ser ju faktiskt riktigt gamla ut!

Ha sköna lediga dagar.

Kram Hannis

Stina sa...

Härligt med de där bilderna.:-) Kram

Mia sa...

Jadå visst har jag också hittat sidan, jättekul att leka lite med bilderna. Väldigt fina blir de!

Kram Mia

Lily of the valley sa...

Wow! Så fina bilder! Får se om jag vågar mig på det...
Snygg bakgrund du ändrat till!
ha de gott
Kram Lily

Mitt hvite hus sa...

Virkelig sjarmerende bilder.
ser gammelt ut også=)

Klem~~

Anonym sa...

Så vackra bilder :)
Jag tackar så jättemycket för tipset, jag håller på och pysslar för fullt med mina bilder, så roligt.

Kram Åsa

Camilla sa...

Jag tappade nästan hakan idag då mamma inte städade :-o! hon hade visst inget att anmärka på ;) så hon fick sitta still hela dagen/kvällen hehe!Jaså, vilka motiv vill han göra tavlor av??

Åsa sa...

Ser riktigt gammalt ut. Tror även att du gjort om på din sida? Snyggt i alla fall.

Kram Åsa

Lantligt i stan sa...

Vackra bilder du visar!
Kram Anki

Interiörboden sa...

Hej!

Dina bilder blev jätte fina!
Jag har också testat det där, och det är riktigt kul!!!

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Mjuka sa...

Ja de tär verkligen vackert n´är man gör så att bilderna ser gamla ut!!
Ha en fin dag
kramen M