måndag 16 februari 2009

Färgstarkt

Så här efter Alla Hjärtans Dag kommer ett lite färgstarkare inlägg från mig. Försökte på den lilla tid jag hade efter jobbet att göra en lite mysigare dukning just denna dag. Hittade lite röda hjärtan i min pyssellåda som jag dekorerade med.



Vad tycker ni om Champagnekorken? Tycker den passade riktigt bra! På tal om Champagne, är det någon som har något bra tips på fina Champagneglas? Inser att jag behöver skaffa nya ;)
'
Hoppas att ni också har haft en trevlig helg!
'
Kram, S.

21 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

Ja, det stämmer: picnik.com

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Så fint du har dekorerat med de små röda hjärtanen, jättegulligt :)

Kram Åsa

Stina sa...

Vad mysigt och fint.:-) Kramis

Camilla sa...

hej systeryster.
Nu har jag också börjat skriva blogg...Tänkte mest för att få skriva av mig nu då karusellen börjar.

Anonym sa...

Jättemysig blogg du har. Vad bra att du kikade in till mig så jag hittade hit, alltid kul med nya bekantskaper som man gillar att titta hos.

Skrivbordet blev underbart, fint med änglavingarna.....

Kraam Lena

Magdalena sa...

hei,- så bra!!
og takk for hilsen til meg...
mine egg er laget av servietter og decoupagelim,
kram, magny

LillaFlisan sa...

Vilken underbar kruka! Härlig patinering! Så fin den blev med mossan och det lilla hjärtat!!

Kram Flisan

Mallan sa...

Härliga bilder du bjuder på! Korken var såå söt ju!
Ha det gott!
Kram Malena

Maria renoverar sa...

Hej!
Underbar champagnekork!
Jag tror Efva Attling har gjort fina champagneglas...men de kostar nog en del. Kan dock vara kul att samla på..
Hälsn Maria

Camilla sa...

Ja, man fick ju ge med sig tillslut ^^. Det brukar vara lugnt, men inte denna helg.Men jag märkte inte av något, det var grannarna som sa det.Det är ju en sån där spegel som jag fick av dig,minns du?!...

Lily of the valley sa...

Härligt med lite färg:D
Det piggar upp med de söta små hjärtanen...
Jätesöt champagnekork1
Kram lily

Inka sa...

Hua så fint vännen!

Vad fint du gör. Vilka vackra färger. Och hoppas du fick både kärlek och en blomma på Alla hjärtans dag gumman. You´re so worth it.

Kram Inka

Sallys hus sa...

Hihi...jodu...den lilla fröken har alltid nåt i händerna....jag försökte lära mig virka samtidigt som henne.....jag gav upp!!

Måste ju också säga att ditt skrivborf är jääte fint.
Jag skrattade när jag läste att du pysslar på golvet...jag gjorde också i ordning ett skrivbord som jag skulle ha som pysselhörna.....men jag tycker det är för fint där för att stäla till så jag hålls på köksbordet i stället...hihi...

Vad fint det var med de röda små hjärtana...
Ha en härlig vecka, kram katarina

Frida sa...

Hej!
Vilka fina arrangemang du har gjort, champangekorken är jättefin. Tack så mycket för svaret på frågan och omtanken. Tittar in hos er tills jag orkar skriva nytt inlägg igen, kan inte vara utan er inspiration.
Kram Frida

MiaMaria sa...

Hej S!!!

Härligt med lite hjärte färg...vackert!!!!!

HA´en bra tisdag!
MiaMaria

Inspiration i vitt sa...

Vad mysigt och hjärtligt du hr hos dig.
Korken var ju så kul och fin var den med.
Kram hela dan/Ingela.

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej raring!
Så fint dekorerat!
pssst...du kan vinna det ljuvligt doftande badsaltet och söta lyktan som vi såg hos Kate W hos mig...

Hoppas att allt är väl!
Jättekram! /Camilla

Designe sa...

Oj, så läckert! Särskilt med de röda hjärtanen! Hmm...har inte årstiden fina champagneglas m blästrat mönster?!
Kram :)

Lisas torp sa...

Oj, här var både röda rosor, hjärtan och riktig champagne! Helt i min smak och just DEN champangnen - jättefin och god!

Ja, korken kan du säkert använda till ngt annat - superfin lite miniatyrmålning!

Champagneglas? Hm...titta du lite på loppisar, annars vet jag inte. Ibland kan man ju även hitta de där skålarna som de hade förr, rätt läckra de också!

Tackar för titten och kommentaren hos mej!
Kram
Lisa

Marie sa...

Vad fint du har gjort, hoppas du hade en trevlig alla hjärtans dag med dina nära och kära.

Ha en fortsatt trevlig dag,kram Marie

Åsa sa...

Vilka fina bilder du visar.

Kram/Åsa