lördag 8 november 2008

Hallgolv

Hej hej!
*
Vad roligt att det är så många som deltar i min tävling/utlottning! Och extra roligt är det när man får höra ifrån så många nya och okända människor. Jätteskoj är det! Hoppas att ni vill lämna en kommentar om ni besöker min sida igen.
*
Just nu är det galet mycket att göra på jobbet då vi närmar oss julen med stormsteg. Roligt är det men man är väldigt trött när man kommer hem.
*
Har ju nyligen fått en uppfräschning i mitt badrum och nu har hallmattan blivit nytt. Ser väldigt roligt ut då alla rummen har olika mattor men jag måste säga att jag blev nöjd. Visst blev det rutiga golvet fint? Det är bra mycket ljusare än den gamla bruna mattan jag visade här. Dock finns det risk för bländning för ögonen när man stiger upp på morgonen. Effektivt uppvaknande i alla fall ;)
*

Om du vill vara med i min tävling så tävlar du här

Kram S.

22 kommentarer:

Hannis sa...

Snygg med rutigt golv!!
Sånt skulle jag vilja ha i mitt kök.

Kram Hannis

Stämningsfullt sa...

Hej!
Riktigt snyggt!
Kram.

Lily of the valley sa...

Rutigt är superfint!
Kram Lily

Lisas torp sa...

Så supersnyggt det blev! Tänk vad ett golv kan göra!!

Som vanligt härligt inspirerande bilder du visar! Och - klart jag vill vara med i din tävling!

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram
Lisa

Vit Gladiolus sa...

Å himmel vad fint golv...;)
Kram Zinbkaljan

Lallis - liv och leverne sa...

Jag gilalr verkligen golvet. Snyggt med rutor!
Kram Lallis

Gårdsromantik sa...

Jag tyckte det var jättesnyggt - skall ju ha samma i butiken och funderar också på att ha rutigt i hallen.

Kram Maud

stina sa...

Fint golv !!!Nu vet jag precis vad jag vill ha för golv i min hall!!!
Är det inte dax för tala om vem som vann??? Jag???
Kram stina

ChatrinesLiving sa...

Heisann!
Så flott gulv!!! Din gang er bare knallfin!

Ønsker deg en kjempefin ny uke!
Hos meg er det bare jobb hele neste uka.

Klem fra chatrine:)

LillaFlisan sa...

Här hemma drömmer vi om ett svart och vitt golv, det är bara såå vackert! Vi har dock så himla fin stavparkett i alla rum så det känns inte så kul att bryta upp den... Men vi har bestämt att vi åtminstone ska ha svartvitt golv om vi fixar iordning ett stort badrum (ännu en dröm..väldigt dyr dock:-))
Hur som helst - ditt golv ser UNDERBART ut!

Kram

flisan

ChatrinesLiving sa...

Hehe, men så gøy... jeg har også 3 stykker DKNY vesker skjønner du;) En stor brun, en liten brun og en mellomstor sort:) Å jeg elsker dem alle sammen!:)
Å hvem hvet, kansje det kommer flere i samlingen min, for de er jo så fine;)

Klem:)

Anonym sa...

Tack för att du tittade förbi mig. Filmen Dagboken var underbar. Vi mös i soffan, åt choklad och grät floder:-)

Hannis sa...

Köpstop?!?Nej det går inte=))
Ja, jag har gjort struten också.
Köpte mall på Panduro sen var det bara att måla och klistra=))

Kram Hannis

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Hej! Stort GRATTIS till 1:a priset i min utlottning!
Hör av dig om din adress!
Kram Camilla

Inka sa...

Ja, det blev verkligen assnyggt med rutigt golv. Mitt golv i hallen är så där vanligt kommunaltråkigt.
Och resten av din hall är också jättefin.


Kram Inka

IddeC sa...

Hej igen.
Man bowlar alldeles för lite. För det är verkligen roligt.
Det blev jätte fint med det rutiga golvet i din hall.

Kram Ingrid

Soya sa...

Hej igen.
Vad glad jag blev när du skrev i min blogg :) Inte många som gör det.

Ha en fin dag.
Kram Sara

Anonym sa...

Tänk vad läckert det blir med ett rutigt golv. Att man inte tänkt på det förr. Snyggt!!
Kramar @nette

Mallan sa...

Äsch, jag missade tävlingen...attans oxå! Men, men, så är det när man är lite orkeslös o inte kollar runt på sina favoritbloggar...
Hur som helst så älskar jag det nya hallgolvet! Hur snyggt som helst!
Ha det gott! Kram Malena

Anonym sa...

Jättefint golv :)

kram!

Åsa sa...

Kanonfint hallgolv.
Kram Åsa

Unknown sa...

more replica bags wholesale in divisoria replica louis vuitton 7a replica bags meaning replica ysl replica bags cheap