onsdag 22 oktober 2008

Rosor i ting

När jag var hemma i min hemstad köpte jag med mig lite saker från min favoritaffär (som jag knappt vågar nämna längre) *ha ha*. Bland annat dessa fina flytrosor som jag för tillfället lagt i min lilla kupa. Jag köpte även två flytkoppar för ljus också, men de får jag visa en annan dag.


Närbild på rosorna och de små "vattenkristallerna"

Den här fina hängaren från Madam Stoltz, som jag inte har någon plats för just nu, (sen mamma sen...) köpte jag också med mig därifrån.

Men dessa är äkta...jo jag har fått fler rosor *hi hi*
*
Ha en skön lill-lördag! Imorgon börjar den intensiva arbetsveckan för mig, ska försöka att komma med inlägg ändå men jag kommer att vara väldigt busy framöver.
*
Sköt om er så hörs vi snart igen!
*
Kram S.

14 kommentarer:

Emma sa...

Det är så vckert med rosor. Det ger liv till et rum att dekorera med dom.
KRam Emma

Lallis - liv och leverne sa...

Men du så vackert det var:)
Man blir liksom bara glad.
Kram Lallis

Chubby Chieque sa...

Hey S!

Vilka fina rosor du har hemma hos dig.

Jag har dem vita hemma hos mig med. Fina grejor du har.

Luv ém all...

Hoppas du hade skön dag och är fit for fight!

Take care...

Syster vit sa...

Japp, vita rosor får det gärna vara, dom passar ju in överallt. Jättefint arrangemang du gjort. Kram Liselott

Mitt hvite hus sa...

Roser er vakkert, og disse så jo ekte ut også=)

Nydelige bilder=) Klem Kerstin

n o r d i n g å r d e n sa...

Fin hängare och ljuvliga flytrosor fr din favvobutik: )Hoppas du hade en mysig kväll med ost & vin, gott! Mari.

MiaMaria sa...

Hej!

Tack för din rara kommentar!!!!

Kan det månne vara Himlen runt hörnet som du shoppat i....fniss...

Du fick med dig en massa fina saker iallafall.....

Ha´det så gott!
MiaMaria

Anonym sa...

Dina flytrosor i din lilla kupa var ju hur vackert som helst. Helt ljuvliga !

Vilken söt hängare du har hittat hos Madam Stoltz... jag är helt övertygad om att du hittar en plats för den också snart.

Kram Kram

Hannis sa...

Hm..undrar vad det kan vara för affär*fnissar*
Fina är dom i alla fall.
Både dom flytande och dom riktiga!

Kram Hannis

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Å,å.. rosor är alltid så fint.kul också att det finns flyt rosor:)
må så gott.
/s

Vit Gladiolus sa...

Rosor är en av mina älsklingsblommor!:)
Kram Zinkbaljan

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Jag helgon?! Självklart det är ju mitt mellannamn vet du ;P

Du gör så fint! den där ljusstaken i zink är sååå himla fin :)

jag ska försöka komma ihåg att fota allt eftersom flytten och målandet fortlöper. Det är ju inte så jättelänge kvar till jul så du kan nog härda ut :)

psst: jag ska nog ha en utlottning på bloggen imorrn så du måste vara med ;)

Ha en toppenhelg :)
Kramen

Inspiration i vitt sa...

Vad fint det blev med rosorna i kupan , verkligen.
Kram och trevlig helg på dig/Ingela.

Chubby Chieque sa...

Hoppas jobbet var inte så jobbigt idag!

Ha en underbar kväll, S och ta väl hand om dig själv.

kjams!