söndag 8 januari 2012

Ljuset kommer




Några dagar in på det nya året brukar alltid solen komma smygandes efter att praktiskt taget ha varit försvunnen i mååånga månader. Och i fredags hände det! Solen kom! ;) Allt blir så mycket lättare då ljuset kommer och tänk nu går vi mot sommaren. Ja, det är ju ett tag kvar men det går ju i alla fall åt rätt håll! :)

Jag har för första gången på några veckor varit ledig och det är precis det jag har varit. Tagit det lugnt, tränat och bara ha det bra. Hoppas att ditt nya år har börjat bra också.

Kram, S.

3 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hejsan.. Jag håller med Ljuset är på väg underbart.. ja visst blir o känns allt lättare m ljuset.. fin bild.. kram sussie

Sabelhagens Olivlund sa...

Hej. Visst är det underbart att ljuset är påväg tillbaka! I dag var det ljust när jag åkte hem från jobbet. Jippie!
Vilken fin header, vad vackert du bor.
Skönt att få vara lite ledig.
Kul att du ville vara med i min utlottning.
Ha det gott.
Kram Maria

Stina sa...

Ja, det är härligt när solen skiner.:-) Kram Stina