lördag 10 december 2011

Himlafint


Nu är det inte långt tills julen men däremot har det varit längre mellan mina inlägg...har dock varit fullt upp som vanligt. Har hunnit med ett besök hem till familjen då jag inte kan fira med mina syskon detta år. Givetvis hann jag ju en tur till min Marianne och Himlen runt hörnet, min favoritbutik. Så idag och några inlägg till förmodligen ;) kommer det fin julinspiration därifrån. Enjoy!

Tror det mesta porslinet från detta kollage kommer från Green Gate, den fina koppen med örat på sista bilden har jag sett till att önska mig från min kära mor. Den skulle passa perfekt med lite te i :)

Välkommen åter, nu kommer det en hel del inlägg framöver! :)

Kram, S.

2 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Mysigt kollage :)
... GreenGate är ju så himla fint!

Kram från Australien♥

Anneli sa...

Kul att höra från dig.

Vilka härliga bilder från butiken.
Mycket röda härliga färger, snyggt med prickigt.
Ser fram emot dina inlägg igen.

En fin helg till dig,
Kram Anneli,
Hemlyckan