torsdag 13 oktober 2011

Stugan



Ni som följer mig här på bloggen vet att jag allt som oftast återkommer till min kära stuga- mitt paradis på jorden. Rätt skönt att man kan bli så glad och harmonisk av att titta tillbaka på bilderna man har tagit där, vilket är en klar fördel då jag inte hinner vara där så mycket då avståndet är för stort.



I hallen har vi tagit in den fräscha lantliga blåvita stilen med en touch av det marina. Vi har ju ingen havstomt men ser havet på ett litet avstånd och det funkar mer än bra det också.


Kram, S.

3 kommentarer:

Lisas torp sa...

Åh, så vackert du har det i stugan! Förstår om du längtar dit!
Ha en härlig fredag!
Kramar
Lisa

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åå vilka fina bilder du visar !! Va synd att det är lite för långt att fara dit oftare , annars förstår jag att du trivs .
Underbart !!
Kraam/Lotta

Sallys hus sa...

ååå så fräscht o fint!
Nu fick man lite sommarlängtan mitt i höstrusket..;)
Förstår att det måste vara underbart att ha alla fina bilder att njuta av under den tiden du inte kan vara där.
Kram Katarina