torsdag 29 september 2011

Runt, runt...


Jag har länge varit ute efter en äldre jordglob i lite murrigare färger. När jag hittade denna i "gammal stil" när jag var uppe och hälsade på min lillasyster i våras så blev jag lite dumsnål...men minnet var visst gott hos henne för jag fick denna i present när jag fyllde år istället! :)

Om några veckor är det dags för mig att korsa Atlanten igen och det ser jag MYCKET fram emot. Undra bara vart nästa resa bär av...tror jag får gå och snurra lite på jordgloben! ;)

Med det passar jag på att önska er en trevlig helg!

Kram, S.

5 kommentarer:

rosenälvorna sa...

Den var jättefin! Trevlig resa:) Christina

Linda sa...

Wow vilket hus, så vackert det ligger! Jordgloben var ju jättefin!

Ha en fin fin lördag!

Kram Linda

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Å vilken fin , och vilken braig syster du har !!
De har ofta en förmåga att snappa upp och komma ihåg .
Kraam/Lotta

junhe sa...

Grattis, har varit på jakt efter en sådan jag med. Fortsätter söka med ljus & lykta =)
ha en fortsatt bra vecka/ kram junhe

Min Skattkammare sa...

Hej tjejen!
Jättefin....och söt glob du fått! :o) Är det en sån där magisk glob man kan snurra och peka på och sen åka vart man vill?
Korsa Atlanten......ska du gräva guld i USA? ;o)
Du tar så fina bilder! Jag tycker om dem från dina hemtrakter....vackert.
Ha det gott vännen! Det blir väldigt glest mellan kommentarerna. Man är väl gammal och trött numera. ;o))
Stor kraaam Kicki