torsdag 14 april 2011

Vårligt


Så har våren kommit med allt vad det innebär. Har redan invigt glassen och väntar ivrigt på uteserveringarna på after worken :) Tiden försvinner i ett rasande tempo med allt från jobb till andra spännande saker. Idag fick jag till och med sluta i bra tid, så det var fortfarande ljust och fint ute. Passade på att ta lite kort från mitt kök och blomman, eller rättare sagt det som är kvar av blomman jag fick lov att kasta. Det är inte alla som pallar semester ;)
 

Härligt med lite blommor på köksbordet. Får erkänna att jag är dålig på att unna mig det annars. Känns lite slöseri med pengar när man bor själv (konstigt kanske). Tacka vet jag när man är uppe i stugan på besök, då är det bara att gå ut på tomten och plocka :)

Kram, S.

4 kommentarer:

EM sa...

Det är läckert med lager-på-lager på köksbordet.
Ja du, här behöver man inte ta sig längre än till brevlådan, så slokar växterna. Jag är urdålig på att sköta dom. Men några verkar ha bestämt sig att stanna här trots torka och sol i ansiktet...
Men fy, klass 2 varning i luften. Fast jag var i Florida under orkanen Andrew, men på fasta marken förstås...swooosh, palmerna låg som slickade efter marken...
kram elsamarianne

Lisas torp sa...

Jag håller verkligen med dej här - på landet kan man verkligen lyxa till det och bara gå ut och plocka! Så skönt!

Ja, så många uteserveringar som öppnat nu, men du har så härligt i ditt kök!
Kram
Lisa

Sara sa...

Hejsan

Så fint du har det på bordet :-)
Kram

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig!
Ha en bra kväll och helg!
Raina